Rallypack Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Jag har aldrig fått Smochum och dessutom får man det andra ägget av Daycare Man första gången man pratar med honom och har en ledig plats i partyt. Hm det vet vi nog redan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Du skrev att det var i början man får två ägg, det andra ägget kläcks när dom andra är på lvl 25-35 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Fel Forum.Ta det i subforumet. WOW!!!!!Asså det där gymmet räknar inte av de gym man ska klara men jag MÅSTE ha tyroge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Snorlax äger alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Snorlax äger alla. Nope inte en machamp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 inte mewtwo heller även om snorlax vinner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 längesen jag lira pokemon men mewtwo eller hur han nu stavas är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Tyrranitar och Dragonite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 bulbasaur och squrtle och charmander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Pichu =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Pichu =) HUMPH!jAJA det är din favorit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 (redigerat) Asså shit ofta man skriver du har ingen chans om du möter bla.bla.bla Då kan man säga tar du Lugia med blabla så tar jag Missingo dvs som kan lära sig alla attacker ja då kan man dra åt h*lvete för då har man ingen chans! Redigerat 22 September 2006 av Mini_Sweety Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg