Outsider Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 (redigerat) Om titeln var otydlig på något sätt, är inte 1.24 och 1.11 samma sak? §1.11 - Skriva onödiga/dumma inlägg/omröstningar (Har du gjort det så anmäl innan vi ser det). §1.24 - Att skapa omröstningar utan ett vettigt syfte. Jag tänker ju såklart då på omröstningar,om man skapar en onödig/dum omröstning då har den väl ingen vettigt syfte? Är inte §1.24 en onödig regel egentligen eller är det något som jag har missat? Redigerat 4 November 2006 av Outsider Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Om titeln var otydlig på något sätt, är inte 1.24 och 1.11 samma sak? §1.11 - Skriva onödiga/dumma inlägg/omröstningar (Har du gjort det så anmäl innan vi ser det). §1.24 - Att skapa omröstningar utan ett vettigt syfte. Jag tänker ju såklart då på omröstningar,om man skapar en onödig/dum omröstning då har den väl ingen vettigt syfte? Är inte §1.24 en onödig regel egentligen eller är det något som jag har missat? Ingen regel är väl direkt onödig. Man måste ha regler för att styra någonting. Regler är till för att följas, följer man dom, slipper vi trådar som denna. Redigerat 5 November 2006 av Zantera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag håller med Outsider, §1.24 är helt överflödig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 jag håller oxså med Outsider, §1.11 täcker ju §1.24 också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Håller med Outsider varför ha två näst intill lika regler det är ju bara onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) varför bry sig då? gör som reglerna säger bara så slipper vi spam och såna här trådar. Man blir väl inte skadad på något sätt av att ha två likadana regler? Redigerat 5 November 2006 av Moonwall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 det är inte helt like för §1.24 gäller bara omröstningar & §1.11 gäller både och, så jag tycker att §1.24 ska bort & vi ska använda §1.11 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jahopp, först klagar ni på att regeln §1.11 tolkas olika av olika personer. (Kolla igenom Fuska.se-forumet för att kolla på tråden.) Nu när det finns en regel som gäller §1.11 på omröstningar så vill ni ha bort den? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jahopp, först klagar ni på att regeln §1.11 tolkas olika av olika personer. (Kolla igenom Fuska.se-forumet för att kolla på tråden.) Nu när det finns en regel som gäller §1.11 på omröstningar så vill ni ha bort den? :S Nej vi vill ha bort §1.24. :)Som är näst intill likadan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag vill inte att dem ska ta än så lätt för 1.11. Det blir ju den hela tiden va man än skriver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 "utan vettigt syfte" kan betyda en omröstning med rubriker "vem har mest fm" tex.1.11 kan vara inlägg också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Om titeln var otydlig på något sätt, är inte 1.24 och 1.11 samma sak? §1.11 - Skriva onödiga/dumma inlägg/omröstningar (Har du gjort det så anmäl innan vi ser det). §1.24 - Att skapa omröstningar utan ett vettigt syfte. Jag tänker ju såklart då på omröstningar,om man skapar en onödig/dum omröstning då har den väl ingen vettigt syfte? Är inte §1.24 en onödig regel egentligen eller är det något som jag har missat? Det har du rätt i, egentligen är ju båda samma regel bara att de är formulerade på olika sätt. Redigerat 5 November 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.