mashemoto Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 tjena jag tänkte försöka gjöra ett spel men jag behöver lite "personal" spelet jag ska gjöra ska vara ett plattform eller RPG spel. Säg vad ni kan hjälpa till med i fall ni vill vara med men jag har inte bestämt vilket program jag ska gjöra det i antingen rpg maker eller game maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 jag kan grafik och hacka ljud Tex funktastic av ripslyme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag skulle kunna vara med, kan både GM och RM. GM är nog bättre ändå, eftersom det är mycket mer avancerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zenso Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Hade nog kunnat hjälpa till lite granna med designen men inte hur mycket som hälst gör ett eget spel också men lite granna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 ok ni e med men vad tycker ni ska vi gjöra det i game maker eller?? Adda mejj på msn:[email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Ska du göra ett rpg så tror jag nog det passar alldeles utmärkt att göra det i RM, det är ju gjort för rpg-spel! Dessutom så kan man faktiskt koda i det och därför göra det precis som man vill, undrar om det är några som gjort andra saker än rpg-spel. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 jag tror vi gjör det i RM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 jag kan va med på design delen (lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 visst why not LOL ju fler desto bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zenso Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Jag kan fixa själva storyn kanske??? :) :cool: ångrar mig vill ej ha design hellre story! :P Redigerat 5 November 2006 av Simonboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Jag skulle kunna vara med på tänka ut spelidèer, spelupplägg och kanske hjälpa till på nån design-fråga. Redigerat 5 November 2006 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zenso Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Storyn kan vara typ att det är en kille som kampar med tält (husvagn går också bra), sen så går han en bit för att uttforska kampingen sen så möter han en annan kille, som frågar om han kan hjälpa honom att kolla om det sitter någonting mellan hans tänder men då helt plötsligt så skäkar han gubben upp honom så sen så går man i hans kropp sen så kommer man till baken efter ett rejält äventyr så hoppar man ur och går till sitt tält (husvagn) igen. Bara ett förslag PS.Det kan typ bli gjord bävning ibland tex.DS //Simonboy :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.