Aircondition Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) Det finns en sorts maskar som heter "elefantiasis." De äter sig in genom huden vid foten, där efter så letar de sig upp till levern och ligger där och äter. På natten så gör de ett hål vid foten och sticker ut ändan för att andas. Vid denna tidpukt så måste man dra ut den. Detta måste göras några cm åt gången, drar man för mycket så går de av och då dör man. Dessa blir flera meter långa, men rekordet är 16m. Jävligt äckligt tycker jag. Kommer inte kunna sova ikväll. Uuuuh :cry: Redigerat 19 November 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 jag vet ett annat djur som är rätt äckligt, vet inte vad det heter, men det bor typ i Amazonas och om en kille pissar (i amazonfloden) så åker den in i pitten :o :cry: mmhhhmmm, Trevligt att få en sån på sig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag gillar inte insekter överlag men spindlar är nog värst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag går mot strömmen och skiter fullständigt i alla insekter. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Blodiglar och olika maskar/larver av olika slag är vidrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Blodiglar, de är för j*vla äckliga! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Spindlar är inte så äckliga som Sniglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag gillar inte insekter men allra värst är Spindlar avskyr dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 kattvalpar... ryser så fort jag tänker på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Kattvalp?Det finns tyvärr inget som heter så. Du kanske syftade på de läskiga kattungarna? med deras silvassa tänder och mordiska blick? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noogai3 Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Maskar är äckliga, jag tror jag spyr snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) Jag har för mig listan på tv sågg ut så här: 1: Maskar (på grund av att dom kan leva i ens kropp antar jag) 2: Ormar ( För att det dör så många om året av ormar) 3: Bin i USA ( För att dom som är alargiska mot dom kan dö av ett stick) 4: Spindlar ( nån anledning :P fast jag gillar dom inte heller så mycket) 5: Fladdermöss ( För att vissa tror dom suger blod som vampyrer) 6: Hajar ( Många får panik när dom ser en fena sticka upp ur vattnet Hörde inte vad dom kommentera om resten men övriga djuren var: 7: Grizzlybjörnar 8: Pirayor 9: Råttor 10: Varg Enligt mina kommentarer tycker jag att vissa djur av denna top 10 som visades igår är lite väl högt upp :blink: Redigerat 19 November 2006 av Mini_Sweety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.