Zantera Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Jag tycker inte att det är något fel med det, alla har sina intressen... Jag spelade det för 5 år sen, och nu började jag igen och spelar ibland när jag inte har något bättre för mig. Det är inte töntigt att gilla det om man är 12, då är man fortfarande ung, är man 15 är det värre... xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 nej, det är det inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) Jag tycker iaf att man inte är mobbad, man ska kunna gilla något utan att bli retad/mobbad ^^ En av mina msnkonversationer: (och den ungjävlen är 9 år) Vad sa du? Vad hände sen? Redigerat 4 Mars 2007 av tokar86a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Vet en som är 34 år gammal typ och gillar pokémon en del!! Ursäkta men hur f*n kan det vara mobbat att man gillar pokémon? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Ja folk tycker att det käns onormalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 apsolut inte. Man får ju hålla på med sina intressen. Jag menar om nån tycker det så är det ju lika barnsligt att hålla på att srarka på nån boll ir nåt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 (redigerat) Du står ju själv för vad du gillar. Skit i vad andra tycker. Se pokemon som manga/anime. Redigerat 6 Mars 2007 av Quaked_Ess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Asså, om man springer runt och leker att man är pikachu eller nått så kan det tas vara mobbat. Men själva spelen är väldigt strategiska där det krävs mycket för att bemästra det. De bästa spelarna i världen är över 20. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Pokémon är en sån rejäl klassiker faktiskt!Precis om typ chokladen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Jag gillar Pokémon fortfarnade :) och jag är tolv och dessutom en tjej :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Jag har fortfarande ett litet intresse om pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaGGoT133 Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Men hallå! Ja e snart 16 o älskar pokemon hler med Ludvigwallentin de e en klassiker som typ chocklad. har en massa pokemon spel o kommer säkerligen köpa nått av dom nya när dom kommer haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg