Crys Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Gillar inte gråta...Vet inte varför :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 men vad jag menar med skumgummibollenär inte att det är töntigt att gråta, bara att gråta AV det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Kvinnor pruttar inte heller. Tycker det är okej att gråta. Speciellt om man får en skumgummiboll i ansiktet. ^^ Jag antar att du inte såg sarkasmen i mitt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Tror inte han gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Jag själv är ganska känslig och jag gråter ofta känslomässigt men jag brukar inte storskrika, jag får oftast tårar i ögonen, t.ex. när jag tänker på min döda syster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 då är det inte konstigt att du gråter, men om det inte har hänt nått, du har inte ont i huvet ( vilket igentligen inte spelar nån som helst j*vla roll ) och får en skumgummiboll i huvudet, då är man töntig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Att gråta är helt naturligt och absolut inte töntigt. Man kan gråta av så många anledningar, att gråta är kroppens sätt att visa hur den känner sig. Man kan gråta av smärta efter att t.ex fått en boll i huvudet, man kan gråta för att man inte längre orkar med allt omkring en, man kan gråta för att någon känslomässigt har sårat en, man kan gråta av lycka över något. Tycker man att någon som gråter är töntig så är det man själv som är tönten eftersom den som gråter är den som visar att den har känslor. FÖrnuftigt sagt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 men alltså såhär. visst är det inget fel att gråta, du får gråta hur mycket du vill, bara det är något att gråta över, tex en skumgummi boll är inget som man gråter över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 men alltså såhär. visst är det inget fel att gråta, du får gråta hur mycket du vill, bara det är något att gråta över, tex en skumgummi boll är inget som man gråter över. Men om vi säger att den skumgummi bollen mot all förmodan skulle träffa så hårt att det gjorde riktigt ont på dig och att du då började gråta skulle du då tycka att det var okej att människor omkring skrattade åt dig och tyckte att du var töntig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 men även om nån slår bollen 200km/h så skulle det inte göra särskilt ont, EFTERSOM DET ÄR SKUMGUMMI!!! och ja, det skulle vara okej, för jag skulle skratta själv <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Grät idag då min kompis gunga med stolen och stolen kom på min tå så nageln lossa och det spruta blod :( Tycker det är okej om man gråter ifall man gör illa sig ordentligt en gång då jag krascha med min dirtbike då bröt jag alla tår .Då grät jag också men det är även okej att gråta för någon som har dött osv osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Man får gråta när man vill , när man känner för det , det är olika från person till person Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.