Hoppa till innehåll

Vad Tycker Du Om Att Gråta?

NossLoad

Rekommendera inlägg

• Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Twiztha_MF

då är det inte konstigt att du gråter, men om det inte har hänt nått, du har inte ont i huvet ( vilket igentligen inte spelar nån som helst j*vla roll ) och får en skumgummiboll i huvudet, då är man töntig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Pcplayer

Att gråta är helt naturligt och absolut inte töntigt. Man kan gråta av så många anledningar, att gråta är kroppens sätt att visa hur den känner sig. Man kan gråta av smärta efter att t.ex fått en boll i huvudet, man kan gråta för att man inte längre orkar med allt omkring en, man kan gråta för att någon känslomässigt har sårat en, man kan gråta av lycka över något.

Tycker man att någon som gråter är töntig så är det man själv som är tönten eftersom den som gråter är den som visar att den har känslor.

FÖrnuftigt sagt ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

men alltså såhär.

visst är det inget fel att gråta, du får gråta hur mycket du vill, bara det är något att gråta över, tex en skumgummi boll är inget som man gråter över.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men alltså såhär.

visst är det inget fel att gråta, du får gråta hur mycket du vill, bara det är något att gråta över, tex en skumgummi boll är inget som man gråter över.

Men om vi säger att den skumgummi bollen mot all förmodan skulle träffa så hårt att det gjorde riktigt ont på dig och att du då började gråta skulle du då tycka att det var okej att människor omkring skrattade åt dig och tyckte att du var töntig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

men även om nån slår bollen 200km/h så skulle det inte göra särskilt ont, EFTERSOM DET ÄR SKUMGUMMI!!!

och ja, det skulle vara okej, för jag skulle skratta själv <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grät idag då min kompis gunga med stolen och stolen kom på min tå så nageln lossa och det spruta blod :( Tycker det är okej om man gråter ifall man gör illa sig ordentligt en gång då jag krascha med min dirtbike då bröt jag alla tår .Då grät jag också men det är även okej att gråta för någon som har dött osv osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...