Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 87
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

sött ansikte e väll ganska stort + ^^

själv gillar jag breda axlar, god knows why  :blink:

så kan väll drömkillen va snäppet längre än jag då... känns på ngt sätt bättre då XD

Hur lång e du? :)

Skrivet

Jag tkr nog tjejen i helhet, jag menar visst e d ett plus med en snygg bakdel och bröst men ifall då denna tjejen har

ett fult (enlgt mig fult, vi har alla olika smaker) ansikte så förstörs ju resten på nåt sett. jaja, d e iallafall d jag tkr.

Skrivet

Baken definitivt.

Snygga bröst är väl ett + men jättestora tycker inte jag e snyggt.

Skrivet

Ansiktet är lätt viktigast. Dvs ögon, läppar (ett gulligt leende e ju alltid trevligt) och hår. Men det klart man kollar på baken och brösten också ;)

Men viktigt är det också att allting passar ihop, tjejen som helhet måste va fin som nån annan sa. Enligt min åsikt i alla fall.

Skrivet

Tja, gillar väl killar med ganska mörkt hår och blå ögon (men killen jag har är brunögd o.o''). Medellångt hår och ögonen är viktiga för det ger första intrycket för mig ^^

Skrivet

Tja, gillar väl killar med ganska mörkt hår och blå ögon (men killen jag har är brunögd o.o''). Medellångt hår och ögonen är viktiga för det ger  första intrycket för mig ^^

Hehe, typ sådär jag ser ut :P

Skrivet

En tjej ska inte vara för lång, hon ska vara sådär medellång, eller lite kortare än vad man är själv.

Hon ska ha långt mörkt hår, och mörka ögon som man kan stirra sig blind i.

Hon ska ha ett leende som bara får en att smälta.

Hon ska...

Vänta lite!

Den tjejen finns ju redan...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...