wildwolf Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Tja, gillar väl killar med ganska mörkt hår och blå ögon (men killen jag har är brunögd o.o''). Medellångt hår och ögonen är viktiga för det ger första intrycket för mig ^^ Haha xD Jag glömde att han ska vara en spinkig(Inte för mycket >.<) kille, inte så jättelång då känner jag mig kort xD och, detta är inte så viktigt, men han ska helst ha en bar klädstil inte sätta på sig EXAKT vad som helt ._. Men jag gillar alla klädstilar egentligen så det spelar ingen roll o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Tja, gillar väl killar med ganska mörkt hår och blå ögon (men killen jag har är brunögd o.o''). Medellångt hår och ögonen är viktiga för det ger första intrycket för mig ^^ Skojar du? Det ända som inte stämmer in på mig där är att jag är lång :D (jag kanske inte är spinkig heller då, men jag är inget fläskberg direkt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Röven, pattarna, ögonen och håret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Godless Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Hellre söt än snygg. Så ska det vara fint hår, fina ögon (helst gröna =D) och inte lång. (helst medellång). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 vad menas med Aktraktiv :blush: ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Tja, gillar väl killar med ganska mörkt hår och blå ögon (men killen jag har är brunögd o.o''). Medellångt hår och ögonen är viktiga för det ger första intrycket för mig ^^ haha XD Vad coolt ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Tja, gillar väl killar med ganska mörkt hår och blå ögon (men killen jag har är brunögd o.o''). Medellångt hår och ögonen är viktiga för det ger första intrycket för mig ^^ aa, en riktig slump :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Finns många : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Röven, pattarna, ögonen och håret. samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Rakt på sak ;). Håller med. Fast hellre välformade bröst än stora ;). Helst långt, mörkt hår. Ögonen spelar ingen större roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Ansiktet är viktigast :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeyona Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 En ”attraktiv” kille i mina ögon är någon som är rätt så muskulös men inte för mycket. Han måste ha härliga biceps och underarmar (hehe). En ”attraktiv” kille har också magmuskler, eller i alla fall något att visa upp… Thihi Jag faller också för killar med ”barnsligtutrycket” i ansiktet… Kindben är också hett...Och ett par härligt vackra ögon man kan drömma sig bort i är ett måste. Annars är det nog en snygg klädsel (punk typ^^) och svart hår hetast i mina ögon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.