123spill Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Men ansiktet är ju trots allt det viktigaste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 sött ansikte e väll ganska stort + ^^ själv gillar jag breda axlar, god knows why :blink: så kan väll drömkillen va snäppet längre än jag då... känns på ngt sätt bättre då XD Hur lång e du? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Jag tkr nog tjejen i helhet, jag menar visst e d ett plus med en snygg bakdel och bröst men ifall då denna tjejen har ett fult (enlgt mig fult, vi har alla olika smaker) ansikte så förstörs ju resten på nåt sett. jaja, d e iallafall d jag tkr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volcom Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 jag tycker om bröst men dom behöver ju inte va värsta bävermeloner! Hår, ögon, ansikte ja allt sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Baken definitivt. Snygga bröst är väl ett + men jättestora tycker inte jag e snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Jag tycker att en "attraktiv" tjej ska vara mycket söt. Och absolut inte bossig. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 fina ögon och ett nice smile så är man ju trollbunden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Ansiktet är lätt viktigast. Dvs ögon, läppar (ett gulligt leende e ju alltid trevligt) och hår. Men det klart man kollar på baken och brösten också ;) Men viktigt är det också att allting passar ihop, tjejen som helhet måste va fin som nån annan sa. Enligt min åsikt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Brunetter och söta ansikten. ^^ Sen ska dom inte vara pinnsmala heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Tja, gillar väl killar med ganska mörkt hår och blå ögon (men killen jag har är brunögd o.o''). Medellångt hår och ögonen är viktiga för det ger första intrycket för mig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Tja, gillar väl killar med ganska mörkt hår och blå ögon (men killen jag har är brunögd o.o''). Medellångt hår och ögonen är viktiga för det ger första intrycket för mig ^^ Hehe, typ sådär jag ser ut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 En tjej ska inte vara för lång, hon ska vara sådär medellång, eller lite kortare än vad man är själv. Hon ska ha långt mörkt hår, och mörka ögon som man kan stirra sig blind i. Hon ska ha ett leende som bara får en att smälta. Hon ska... Vänta lite! Den tjejen finns ju redan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.