knipan64 Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 sött och inte mycket mer,vaker går bra och gjärna fler IQ en jessica simpson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Ett fint ansikte brukar göra det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Ett fint ansikte brukar göra det mesta. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Klen, dålig på alla sporter, lagom smal, runda bröst, snyggt ansikte, långt hår, stora ögon, inte finnig, inte blek, snygg röv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Klen, dålig på alla sporter, lagom smal, runda bröst, snyggt ansikte, långt hår, stora ögon, inte finnig, inte blek, snygg röv. Yes, och du är 6 år? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 (redigerat) kortare än mig(Jag e 1,91)hehe..Inte gigantiska boobs eller översminkad :) Det e bara falsk snygghet om man är sminksnygg..Annars kan dom la vara attraktiva ifall dom e söta,ha mer IQ än de flesta IQBefriade kycklingarna i min klass :P Sött ansikte e oxå nått :)(där kom ansiktet igen:O) Redigerat 23 Maj 2007 av wwwfuskase Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Dessutom, är man kär i någon blir ju denne automatiskt söt i den käres ögon. Så sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 (redigerat) Man måste vara vacker och fin med attraktiva ögon Redigerat 3 Juni 2007 av Mosa1NaganT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Rådjurs ögon är aldrig fel och en sju h*lvetes personlighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Jag tycker att en "attraktiv" tjej ska vara mycket söt. Och absolut inte bossig. :D Jo, hon ska vara bossig:P Lagom stora bröst och ett snyggt ansikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Få se om man bara ska gå efter utseendet så vill jag ha en söt kille, kollar oftast på ögonen och håret. Ett plus är ganska stora händer, tycker att det är fint av någon undlig anledning. Fast ansiktet känns viktigast. Och som Zwailon skrev så blir en person atomatiskt söt när man är kär i den personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Röven, pattarna, ögonen och håret. Haha, kunde inte sagt det bättre. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.