Zantera Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Själv har jag Pokemon silver. Jag har både sett och fångat Shiny Gyrados, som man måste möta. Men jag har även sett en Shiny Gastly i Sprout Tower när jag var där, tyvärr lyckades jag inte fånga den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Bara undrar HUR liten chans det är att möta en Shiny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 26 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Bara undrar HUR liten chans det är att möta en Shiny. Det är välfigt liten chans, eftersom jag bara har mött 2 (varav 1 möter man alltid) på den tid jag har spelat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 På '' Gold '' har jag funnit ; Shiny Caterpie, Shiny Geodude, Shiny Tentacool, Shiny Togepi, Shiny Gyarados, Shiny Noctowl, Shiny Zubat . Tror att det var alla. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 På crystal har jag en shiny gyarados :P Och idag hittade jag en shiny golbat, men jag glömde bort att fånga den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Chansen är 1 på 8192 att man hittar en shiny pokemon. Vilket är väääligt lite. :P Själv har jag den självklara röda Gyaradosen och en grön Pidgeot. :o På Guld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Chansen är 1 på 8192 att man hittar en shiny pokemon. Vilket är väääligt lite. :P Själv har jag den självklara röda Gyaradosen och en grön Pidgeot. :o På Guld. Hehe komiskt med en grön pokemon :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Röd Gyarados och en rosa Butterfree på Crystal ^^ har för mejj de iafa :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Röd Gyarados, blå mew och en råsa aipom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Jag hade en Rosa Zubat en gång för flera "omstarter" sen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Har bara en Röd Gyarados. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hiro Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Jag hade en Rosa Zubat en gång för flera "omstarter" sen :) Jag har en röd gyarados och en shiny geodude. Men vad är det som är så bra med shiny pokemon egentligen? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg