Hoppa till innehåll

Vad Blir Ps3 Tror Ni? Flipp Eller Flopp?


Gäst OneDream
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

FLIPP enligt mig är den billig

 

 

Den har bra grafik blue ray spelare, inbyggd WIFI , HOME och många bra spel som motorstorm resistance fall of man

 

 

Med tanke på att en blue ray spelare är värd 11000 och PS3 kostar ca 6500 så är den ganska billig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FLIPP enligt mig är den billig

 

 

Den har bra grafik blue ray spelare, inbyggd WIFI , HOME och många bra spel som motorstorm resistance fall of man

 

 

Med tanke på att en blue ray spelare är värd 11000 och PS3 kostar ca 6500 så är den ganska billig

 

Han vet vad han snackar om. Den är billig. Men tanke på att den också är en blue ray spelare.

 

FLIPP

Redigerat av Status
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Blu-Rayspelare för ca 6500 + massa annat är väldigt billigt... Men alla tycker ju den är så himla dyr ändå, så det blir nog en flopp. Åtminstone jämfört med Wii och tresextin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

Nej, jag har läst på en sida att det är 2008 ? eller? sommaren 2008? aja nu till ontopic,

 

Den är RIKTIGT billig, Så att det är ju därför att det blir en FLIPP! Som blue ray spelare, extremt bra grafik, Se på filmer (men bra kvalite..) så den blir nog en Flipp enligt mej

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

F.L.O.P.P

 

Farbannad Likviderad Ogillad Pissdålig Playstation!

 

 

"Pissdålig"?

har du ens spelat på en PS3a? Säg gärna vad du tycker var dåligt med den isf!

 

 

 

Jag tror på Flipp..Riktigt bra konsoll, med bra spel och med tanka på vad som sitter i den ett riktigt bra pris!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...