Dahliz91 Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Jag praoade på ICA Kvantum i Borås och EG Distribution som är centrallager åt bl. a. Åhlens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Jag praoade på Handelsbanken :zzz: Tips: Gör det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 (redigerat) I 7:an praoade jag hos min pappa i Connex ( nu Veolia ). Och idag så letade jag o min kompis efter prao till vecka 17 och vi ska praoa i en kiosk/videobutik. Redigerat 11 April 2007 av Abyssal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 7:an ITE fabrik AB 8:an Fridafors bilservice /www.f-racing.com 9: Elservice 1:an Shell olofström :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Lågstadie lärare. Rikigt kul folk såg upp till mig som en gud. Dator ansvarig på "katedral skolan" i växjö. Inte så svårt som jag trodde men det var rätt klurigt med alla virus och natverks uppdareringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Var det roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 1. Wettergrens storcash i mölndal. Fick arbeta både i butiken med bla prismärkning, ställa upp varor och mycket lätt städning och på lagret med att hämta saker fick köra gaffeltruck =D För detta slit fick jag: Ett presentkort på två biobiljetter, en låda godis och en penna jag hittade under disken. 2. Dockside restaurang. Fick arbeta med saker som att skala lök, göra sallader, strimmla kyckling, riva morötter, klyfta potatis och servera. För detta fick jag: presentkort på biobiljetter och några sådana där chockladbitar man serverar till kaffet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Praoat två gånger på 7 Knop som är ett café... var ganska fullt upp hela tiden fast ändå askul Praoat på Swedish Intitute of Computer Science i gymnasiet... var väl helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EE lover Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 (redigerat) Jag praoade på ica i Nossebro en gång och det var väldigt tråkigt. För man hade 30 min. på sig att lasta av nästan 35 varor till hyllor tvärs över hela affärn :angry: :angry: :angry: Redigerat 24 April 2007 av EE lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 (redigerat) Senast praoade jag på SFbokhandel i stockholm i Gamla stan. Det var ganska kul. Efter fick man 150 kr att göra av med i butiken på vad man ville, och 35 % rabatt. Redigerat 29 April 2007 av wildwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Ska Prao tisdag onsdag som kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Ska praoa på Röda Korset de kommande två veckorna. Jag ser väldigt fram emot det... typ... Hyfsade tider dock. kl 10.00 till 15.00 Ska sortera kläder och packa upp en massa skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.