Hoppa till innehåll

Bästa Avatar/banner/bild-tråden

ajar

Rekommendera inlägg

Tjena! Jag tycker att Bästa avatar/banner/bild-tråden i Grafik & Programmering blir nedspammad. Det är en del som skickar in bilder men tråden består mest av folk som kommenterar allas bilder. Så tycker jag inte det ska vara, de personerna tjänar ju bara FuskaRank och inlägg genom att sitta där och kommentera. Jag tycker att om man inte har en bild att skicka in ska man inte skriva där. Någon som håller med?

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är meningen med att lägga upp bilder om man inte får dem kommenterade? För att man ska få skriva kritik till en bild, ska man då behöva slänga ihop något skit bara för att få posta? Det går inte på 5 minuter som du tror.

Man skriver inte något för att "sitta och tjäna Fuska Rank". Gör man det är man dum i huvudet. Det är redan tillräckligt strikt här.

Redigerat av The_Dark_Yoda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Elite

Som The_Dark_Yoda skrev så ska man inte behöva göra en bild för att få kommentera andras, det vore ju konstigt. Men jag tycker fortfarande att det borde vara mer bilder, mindre kommentarer.

Finns många medlemmar som rippar andras bilder också. Dem förtjänar en varning. >:)

Redigerat av Elite
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser inga problem alls med tråden, den fungerar utmärkt som den gör idag.

Det är enkelt att hitta en bild och förstå vad som kommenterades, p.g.a att de flesta citerar bilden. Kan även hålla med de som skev inläggen ovan att det är kul att få kritik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så tycker jag inte det ska vara, de personerna tjänar ju bara FuskaRank och inlägg genom att...

vem bryr sig om FuskaRank?

jag tycker att B.A.B.B var en rolig tråd! :rolleyes:

kul att få kritik för sina bilder B)

Redigerat av DJ_Evil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...