ajar Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 (redigerat) Tjena! Jag tycker att Bästa avatar/banner/bild-tråden i Grafik & Programmering blir nedspammad. Det är en del som skickar in bilder men tråden består mest av folk som kommenterar allas bilder. Så tycker jag inte det ska vara, de personerna tjänar ju bara FuskaRank och inlägg genom att sitta där och kommentera. Jag tycker att om man inte har en bild att skicka in ska man inte skriva där. Någon som håller med? Redigerat 11 April 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 (redigerat) Vad är meningen med att lägga upp bilder om man inte får dem kommenterade? För att man ska få skriva kritik till en bild, ska man då behöva slänga ihop något skit bara för att få posta? Det går inte på 5 minuter som du tror. Man skriver inte något för att "sitta och tjäna Fuska Rank". Gör man det är man dum i huvudet. Det är redan tillräckligt strikt här. Redigerat 11 April 2007 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 (redigerat) Som The_Dark_Yoda skrev så ska man inte behöva göra en bild för att få kommentera andras, det vore ju konstigt. Men jag tycker fortfarande att det borde vara mer bilder, mindre kommentarer. Finns många medlemmar som rippar andras bilder också. Dem förtjänar en varning. >:) Redigerat 11 April 2007 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Alla borde ju posta någon bild någon gång fast inte varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Kommenterar ganska ofta., när jag väl lägger upp en blir den totalt sågad. Men jag får väl lägga upp ändå. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Jag tycker t.ex att följande kommentarer inte borde vara tillåtna: 7/10, bakgrunden borde ändras Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Håller med! Det är sånt jag vill ha bort, det är typ personer som inte vet ett skvatt om Photoshop och bara vill ha inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Det är ju skojj att få kritik , men dom flesta borde förlänga sina meningar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Ser inga problem alls med tråden, den fungerar utmärkt som den gör idag. Det är enkelt att hitta en bild och förstå vad som kommenterades, p.g.a att de flesta citerar bilden. Kan även hålla med de som skev inläggen ovan att det är kul att få kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 jag tkr att vi ska ha lika mkt kommentarer men att kommentarerna ska inehålla konstruktiv kritik, inte som typ dom exempel som Mezox tog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 (redigerat) Så tycker jag inte det ska vara, de personerna tjänar ju bara FuskaRank och inlägg genom att... vem bryr sig om FuskaRank? jag tycker att B.A.B.B var en rolig tråd! :rolleyes: kul att få kritik för sina bilder B) Redigerat 18 April 2007 av DJ_Evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Detta är en spamm tråd lol !! Man ger ju betyg om nån lägger upp en bild, sen lägger man själv upp en bild. Fuska ranken.. ;) det är nog ingen fara, alla startar ju bara onödiga trådar hela tiden, så vad spelar det för nån roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.