Gäst UAP Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 vilket är det bästa Antivirus pogramet. Är Norton...... 2007 bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Jag tycker att dessa är bra: AVG (Det bästa tycker jag) Avast (Min kompis tycker det är skit bra) PS.Jag tycker själv att alla norton inte är bra men....DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Norton tar upp ganska mycket datorkraft. Därför ogillar jag det lite plus att det kostar pengar. Själv kör jag AVG och tycker det är kanon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Norman (Jag tycker det bara för att jag har den själv, men den är ju ganska bra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 (redigerat) Norton är: Krävande Användar vänligt (ush fy) Oavancerat (NEEEEEEJ!) Blockerar IE (internet explorer) ibland Iriterande varje gång man startar Kommer från Symantec Corp (God damn no!) Jag gillar det inte (Skaffa det inte!) Kostar pengar (man vill väll inte förlora sina hårt förvarade slantar) Kortfattat: SKAFFA INTE SKITEN! Skaffa AVG FREE 7.5 som är bättre (enligt mig respektera min åsikt) enligt mig. Redigerat 16 April 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Eller så "köper" man Mcafee 10 som är just nu är bäst i test på markanden även nod32 är ett bra program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 (redigerat) Zone alarm security suite är det helt klart bästa virus skyddet det slår allt Bäst i test kostar en slant. det finns olaglig väg men säger inte mer. det är bra på alla sätt och vis!!!!! Redigerat 17 April 2007 av spelEric Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Som flera har skrivit är Norton inget bra val. Det drar hyfsat mycket för personer med mindre dålig dator, och segar upp uppstarten. Sedan håller det väl inte rent 100%, vilket är synd. Kan dock rekommendera NOD32. Drar ingenting och uppdaterar sig själv dagligen (märks inte). Ett bra val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 AVG Free 7.5 är riktigt bra, tkr iafa jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Jag använder antivir, men NOD32 är bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Zone alarm security suite är det helt klart bästa virus skyddet det slår allt Bäst i test kostar en slant. det finns olaglig väg men säger inte mer. det är bra på alla sätt och vis!!!!! Men va Zonealarm är helt gratis och det är en brandvägg o vadå bäst i test det e typ sämst.McAfee eller NOD32 har för mig att NOD32 var gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Zone alarm security suite är det helt klart bästa virus skyddet det slår allt Bäst i test kostar en slant. det finns olaglig väg men säger inte mer. det är bra på alla sätt och vis!!!!! Finns ett "pålägg" till Zone Alarm som kostar pengar och även innehåller virusskydd + annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.