Simple Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Älskar hur heta nästan varje fjortis är, men ack så jobbiga! Efter du har tagit bort allt smink är de inte så heta längre. Jag skulle vilja påstå motsatsen. För mycket smink ser ju för jävligt ut. Många är väldigt vackra utan smink, men förstör det genom att dränka ansiktet i allt det där tramset. Tragiskt. Fast tydligen tycker många killar runt 12-14 att detta är snyggt. Jo, tyvärr finns det ju de som gillar sånt, vilket är fail. Ville bara uttrycka min åsikt i det hela, eftersom att jag har så fruktansvärt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mollen Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Älskar hur heta nästan varje fjortis är, men ack så jobbiga! Efter du har tagit bort allt smink är de inte så heta längre. Jag skulle vilja påstå motsatsen. För mycket smink ser ju för jävligt ut. Många är väldigt vackra utan smink, men förstör det genom att dränka ansiktet i allt det där tramset. Tragiskt. Fast tydligen tycker många killar runt 12-14 att detta är snyggt. Jag hatar smink, ser för jävligt ut. Bara förstör fejan med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Älskar hur heta nästan varje fjortis är, men ack så jobbiga! Efter du har tagit bort allt smink är de inte så heta längre. Jag skulle vilja påstå motsatsen. För mycket smink ser ju för jävligt ut. Många är väldigt vackra utan smink, men förstör det genom att dränka ansiktet i allt det där tramset. Tragiskt. Fast tydligen tycker många killar runt 12-14 att detta är snyggt. Nyligen så börjar tyvärr lite äldre killar också tycka att det är snyggt. :/Det är synd faktiskt, naturligt är alltid finast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 (redigerat) finns?<33333333333333333333333 -irony Som tur är verkar PJ ha avtagit lite i mitt område iallafall. Redigerat 27 Februari 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Älskar hur heta nästan varje fjortis är, men ack så jobbiga! Efter du har tagit bort allt smink är de inte så heta längre. Jag skulle vilja påstå motsatsen. För mycket smink ser ju för jävligt ut. Många är väldigt vackra utan smink, men förstör det genom att dränka ansiktet i allt det där tramset. Tragiskt. Tjejer som är vackra utan smink är dom finaste, true story. Så +1 på ditt inlägg. Väldigt väldigt sant. Nu är det +2! :) Själv tycker jag fjortisar inte är så dryga om man håller sig undan dem, men när dem börjar prata med en vill man ta en klubba och slå in truten på dem. Som tur är finns det inte så många fjortisar i vår skola eller i mitt område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Tror dom blir "Fjortisar" För att dom ser ut som SKIT utan smink! ehm...ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Tror dom blir "Fjortisar" För att dom ser ut som SKIT utan smink! ehm...ja... Kolla noga så ser du att det inte är samma person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Tror dom blir "Fjortisar" För att dom ser ut som SKIT utan smink! ehm...ja... Kolla noga så ser du att det inte är samma person. Det är visst samma person oO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Jo det är kissie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Jo det är kissie. JEKLAR! haha, ojoj, vet inte vad jag ska säga. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Tror dom blir "Fjortisar" För att dom ser ut som SKIT utan smink! ehm...ja... I'd tap that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
99z Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 hatar fjortisar orkar knappt prata om dem (SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jobbiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.