Luxaxix Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 (redigerat) Yes, men vill inte förstöra ännu en vänskap så jag håller käften om det.. Redigerat 17 Oktober 2009 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 ja e inte kär i nån, bara kåt på en hel del tjejer xDFast det finns en tjej som jag har mer känslor för än andra och jag är rätt säker på att hon gillar mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Hell yeah! Hon är hot, gillar mig, jag gillar henne. Fattar ärligt inte vad vi väntar på? Men jag är ju så jävla feg <_< . Vi skickar massa varma sms till varandra ;| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 njae vettefan. kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 "ja e inte kär i nån, bara kåt på en hel del tjejer xD" då skulle du se dom tjejerna som går på min skola ;)) : rawr : Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Nej, jag är inte kär i någon just nu. För att man ju en flickvän? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Nej, jag är inte kär i någon just nu. För att man ju en flickvän?Du är inte kär i din flickvän? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Nej, jag är inte kär i någon just nu. För att man ju en flickvän?Du är inte kär i din flickvän? :S Nej, jag älskar henne. ; D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Inget atm ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Ja.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Yes, men vill inte förstöra ännu en vänskap så jag håller käften om det..Det är typ så jag känner. Jag vågar inte berätta det för att jag är rädd att hon ska tycka jag är konstig eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg