Gäst JohanFoppa Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 vadå vilja våga? fråga bara då, vad är det värsta som kan hända? hon säger nej? oj vad farligt ;) Citera
Selene Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 Det borde inte vara så svårt eftersom om du gillar och hon gillar dig tillbaka så borde det gå naturligt. Citera
Andersffs Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 hur gör ni när ni ska göra allt det där?? behövder råd:P :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: hoppas att ni har något som hjälper :D :D Hur många sätt finns det att göra på? Citera
MilliamFh Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 många kan ju till o med finnas dumma sätt att börga göra det med :rolleyes: Citera
Ogri Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Skrivet 11 Augusti 2007 hur gör ni när ni ska göra allt det där?? behövder råd:P :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: hoppas att ni har något som hjälper :D :D Det är den här jobbiga snubben som gjorde "Hetalinjen" tråden som vissa andra här säger låt det komma Citera
Lynott Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Skrivet 11 Augusti 2007 En kram leder oftast till hångel i min relation Citera
MilliamFh Skrivet 12 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 12 Augusti 2007 hah mm den var bra Citera
TheUnnamed Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Skrivet 18 Augusti 2007 ja du jag brukar låta det komma av sig själv jag brukar fråga min tjej när vi ska träffas om vi kan göra det resten får ödet avgöra :) så mitt tips till dig kolla om din tjej har msn och fråga om den då kan du fråga via msn om ni ska pussas ;) eller låt det komma av sig själv Fråga via MSN om ni ska pussas? Är man är ihop med någon ska man väll för f*n inte behöva gömma sig bakom någon j*vla dator? Citera
xkenta Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Skrivet 19 Augusti 2007 (redigerat) håller med om man är i hop ska man träffas och göra något tillsamans. det är ju helt naturligt. typ alla gör det så det är bara för dig att följa med i floden. :P Redigerat 19 Augusti 2007 av xkenta Citera
Aircondition Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Skrivet 19 Augusti 2007 ja du jag brukar låta det komma av sig själv jag brukar fråga min tjej när vi ska träffas om vi kan göra det resten får ödet avgöra :) så mitt tips till dig kolla om din tjej har msn och fråga om den då kan du fråga via msn om ni ska pussas ;) eller låt det komma av sig själv Fråga via MSN om ni ska pussas? Är man är ihop med någon ska man väll för f*n inte behöva gömma sig bakom någon j*vla dator? Haha ;D Citera
TheUnnamed Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Skrivet 19 Augusti 2007 ja du jag brukar låta det komma av sig själv jag brukar fråga min tjej när vi ska träffas om vi kan göra det resten får ödet avgöra :) så mitt tips till dig kolla om din tjej har msn och fråga om den då kan du fråga via msn om ni ska pussas ;) eller låt det komma av sig själv Fråga via MSN om ni ska pussas? Är man är ihop med någon ska man väll för f*n inte behöva gömma sig bakom någon j*vla dator? Haha ;D Hårt mot hårt sånt gillar TDY xD Citera
metoo Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Skrivet 22 Augusti 2007 En kram leder oftast till hångel i min relation Haha i din relation ja, :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.