Smiter Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Det jag sa var att det kan hjälpa att ändra sin stil. Finns ju inte så mycket annat man själv kan göra. Kanske, men det skulle iallafall vara det sista jag gjort. Hade jag blivit mobad för att jag gillar Cannibal Corpse och för att jag bär deras och andra bands tröjor hade jag väl för s*tan inte bytit stil till hiphopare. Nej, inte ens om min familj blivit mordhotad 47 gånger i veckan. Icke. det är lätt att säga nu va? om det skulle hända är det en helt annan sak, men vad vetja hur du är då. såklart man ska gilla vad man vill...men poekmon är inte accepterat på något konstigt sätt hmm. kanske för att det är så löjliga figurer i spelen, skulle vara helt annars om det var zombies eller nått sånt. men har en mobbare roligt när han/hon slår nån? gör dom det för att vara tuffa eller för att dom är avundsjuka på den mobbade? gör dom det för att deras kompis inte gillar den mobbade? och hur kan man gilla att slå nån, då har man nått fel, allvarligt fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Det jag sa var att det kan hjälpa att ändra sin stil. Finns ju inte så mycket annat man själv kan göra. Kanske, men det skulle iallafall vara det sista jag gjort. Hade jag blivit mobad för att jag gillar Cannibal Corpse och för att jag bär deras och andra bands tröjor hade jag väl för s*tan inte bytit stil till hiphopare. Nej, inte ens om min familj blivit mordhotad 47 gånger i veckan. Icke. Det är nog iaf den lättaste lösningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Att ändra på sig själv? Hur f*n kan man leva som någon man inte är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Det går såklart och kan vara lösningen till att inte bli mobbad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Frågan är vad som värst. Att leva falskt som någon man inte är eller att bli mobbad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Situationen spelar ingen roll man ska inte bli retad eller mobbad för ngt, alla har rätt att vara på sitt sätt och tycka om det dom gillar. Man måste inse att vi alla är olika och därför beter oss på olika sätt, det finns inga konstiga människor för alla är olika därför måste i så fall alla vara konstiga. Då kan väl mobbaren säga att han/hon tycker om att mobba och reta folk (vara på sitt sätt)? Man ska få vara den personen man vill vara, men det betyder inte att allt är rätt är man en mördare eller tjuv så är det fel och man åker förhoppningsvis fast för det. Men man ska inte behöva ändra sig om du gillar att tex spela tv-spel och det är det konstigaste man kan göra enligt dom som går i samma skola som dig, ska du då sluta med det för att passa dom andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Man får vara som man vill så länge det inte skadar någon annan helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 nej tycker inte jag. om nån gillar nåt kan man hata den personen men man behöver inte hoppa på han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Nej, det ska man inte. Jag blev "retad" (mina kompisar tyckte det var konstigt) när jag spelade pokémon när jag var 9-10 år... Det är sjukt... Vissa mobbar andra för att de spelar spel som är 2D eller enligt deras mening tråkiga. <_<. Det är ju som jag sa riktigt sjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Jag var mobbad i skolan bara för att jag lyssnade på Alt rock metal osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Det är inte rätt, men om man gillar något anorluna eller pinsamt så ska man vara tyst om det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Klart att det är fel, alla personer ska vara så som de är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.