Svampen2 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 cyklar :( vad är ledsamt med det? hos mamma cyklar jag 2 km på 5-15 min beroende på tempo :P . hos pappa har jag 1 km och cyklar på 5-10 min eller går om det är vinter :) Jetplan. bor du i kiruna och har skolan i göteborg eller :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Har 1,5 km till skolan, alltså, för nära skolan för att få gratis buss. Så på vintern går jag och annars cyklar jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Cyklar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Åker bil till och från skolan, mycket behagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Går än så länge men när jag börjar gymnasiet så får ja ta bussen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Cyklar eller åker buss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Cyklar 1½ mil till skolan, tar oftast 20 minuter beroende på tempo och växel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fhizes Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Raket :P Nej men jag cycklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Går 500 meter först, sedan tar jag bussen 1 mil, sedan går jag typ 300 meter. Sedan är jag framme :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 cyklar 100 meter:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Jag cyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Bara en timmes bussresa, sen är jag framme <: (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.