Gäst nissling Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Jag med. Förstår inte vad du sa Oddy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Är det bara jag som har fått för mig att tafs är ofrivilligt pilleri? Nej, det ordet klingar ungefär så i mitt huvud också. Så klingar ordet "tafsar" oxå i mina öron. ^^ Tafsa är ngt ofrivilligt om en person frågar om man vill ta på olika ställen på kroppen så är det inte att tafsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 (redigerat) kanske fel ordval då! vad heter det då? P.S jag dumpa henne för hon typ bodde 7 mil från mig:( Redigerat 25 Oktober 2007 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 kanske fel ordval då! vad heter det då?Tillfredställa någons behov? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Jag tafsar inte, och jag vill inte tafsa på folk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Hmm Så.. Min tolking är att tafsa är när man tar och drämmer upp en armbåge i näsan på en tjej/kille. Då tafsar folk mycke på mig (jag bara skämtar). Jag tror folk med vett och lite etik fattar vat tafsa är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Jag vill bara få fram att om tjejen ber dej att tafsa på henne så är inte det att tafsa för att tafsa är att ta på nån utan den personens samtycke. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Trådskaparen menade nog "strula", inte "tafsa". Så sluta tjata om ordet tafsa. BTT Om du inte vill ta på henne så ska du väl inte göra det heller? Men hade jag vart du så hade jag gjort det ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Ordet ni letar efter är smeeeka! Såja barn, gå och smek lite nu. Om ni vill förstås. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Tafsa = Ta på någons privata delar när personen inte vill ? Själv har jag inte tafsat... Bara råkat komma åt många gånger =P Eller hur man ska säja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Själv har jag inte tafsat... Bara råkat komma åt många gånger =P Eller hur man ska säja Ordet ni letar efter är smeeeka! Såja barn, gå och smek lite nu. Om ni vill förstås. Smek gungorna... såååååjaaaa... heheh... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Tafsa = Ta på någons privata delar när personen inte vill ? Själv har jag inte tafsat... Bara råkat komma åt många gånger =P Eller hur man ska säja yeah happens me all the time. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg