Svampen2 Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 jag tycker att alla nya spelkonosoller förutom wii är aldeles för dyra ;: :angry: . nån ssom håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 PS3 är kanske lite för dyr, men 360 och Wii har rimliga priser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 PS3 och Xbox 360 Är för dyra medans nintendo har en rimlig prisklass :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotKey Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 ps3 är dyr , pga blu -ray spelaren.. ps: ps3 skulle kunnat kosta mer än 10000 pga blu -ray spelaren!, så klaga inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Tycker att de ska finnas PS3 utan BR-spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Tycker att de ska finnas PS3 utan BR-spelare. Haha? Vah? En Ps3 utan Blu-ray? Det är ju Blu-Ray som gör hela Ps3. Speciellt nu efter att Warner Bros. har lämnat HD-DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Men acceptera att Ps3 är dyr! Asså shit.. Om man söker en konsoll med mycket saker så ska man ta ps3 och om man söker nåt som är billigt och som ligger bra till med spel och sånt så tar man ju Wii eller Xbox 360! Det finns inget som säger att ps3 måste vara billigt? :S Och förresten så kostar 40Gb faktist runt 4000 och det tycker jag är väldigt rimligt faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Men acceptera att Ps3 är dyr! Asså shit.. Om man söker en konsoll med mycket saker så ska man ta ps3 och om man söker nåt som är billigt och som ligger bra till med spel och sånt så tar man ju Wii eller Xbox 360! Det finns inget som säger att ps3 måste vara billigt? :S Och förresten så kostar 40Gb faktist runt 4000 och det tycker jag är väldigt rimligt faktist. Det är helt sant, vrf ska ni behöva klaga överhuvudtaget? Tkr ni inte om priset så köp inte PS3 då! Xbox 360 Elite kostar 4000 :- precis som PS3 40 Gb och föredrar ni Wii elr 360 så behöver ni inte ta upp det för vi behöver inte veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Men acceptera att Ps3 är dyr! Asså shit.. Om man söker en konsoll med mycket saker så ska man ta ps3 och om man söker nåt som är billigt och som ligger bra till med spel och sånt så tar man ju Wii eller Xbox 360! Det finns inget som säger att ps3 måste vara billigt? :S Och förresten så kostar 40Gb faktist runt 4000 och det tycker jag är väldigt rimligt faktist. Det roliga är att om du inte ägt en Ps3 så hade du tyckt att den var dyr ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Ps3 må va dyr men den är verkligen värd priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Ps3 är en väldigt prisvärd konsoll. De andra vet jag ingenting om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.