sebastiannielse Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Nu fick jag betygen för detta året i brevlådan. SKITKASSA altså.... Altså jag är helt värdelös i skolan... Typ ruttet VG i matte E... hur dåligt är ändå inte det? http://www.sebn.us.to/bilder/soppebetyg.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 jaha ja, här lägger man upp sitt personnummer på internet så hela världen kan se. aja, mina betyg varjefall: Bild: VG Engelska: VG Hemkunskap: G Idrott: G Matematik: G Musik: MVG Biologi: VG Fysik: G Kemi: G Geografi: VG Historia: VG Religion: VG Samhällskunskap: VG Slöjd: G Svenska: VG Teknik: G Spanska: G Har ej koll på plus och minus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Nu fick jag betygen för detta året i brevlådan. SKITKASSA altså.... Altså jag är helt värdelös i skolan... Typ ruttet VG i matte E... hur dåligt är ändå inte det? http://www.sebn.us.to/bilder/soppebetyg.gif hoppas j*vlar du är ironisk, lägger upp mina betyg när jag får dom på posten har f*n inte fått dom än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Kommer få riktiga betyg nästa år :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Tog studenten med 19,54 i snitt på det optimerade slutbetyget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 ja då fick man 2 ig då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Jag har typ G i majoriteten förutom i SO och Idrott , där har jag MVG. Och i Matematik har jag ett lugnt IG. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Ganska roligt att se att många som har låga betyg har bra betyg i idrott, medan de som har höga har lågt. Själv fick jag 305 poäng slöjd VG spanska G teknik VG idrott VG (är bäst i klassen på nästan alla sporter, så kommer få det nästa år ändå, även fast jag är bra i de andra ämnena också :rolleyes: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) Han går i 7:an. Man har inte alla de 4 NO ämnena i 7:an. varför hade jag det då :rolleyes: och jag får inte betyg än, men bara jag får g (och uppåt) är jag nöjd. fast spanskan kommer gå åt djursafari. Redigerat 17 Juli 2008 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Samhällskunskap: MVG Historia: MVG Religion: MVG Geografi: MVG Kemi: MVG Biologi: MVG Fysik: MVG Matematik: MVG Svenska: MVG Tyska: MVG Idrott: VG Bild: VG Hemkunskap: VG Engelska: VG Musik: VG Teknik: VG Slöjd: G 295 poäng, fast jag sökte ju "bara" på 290 poäng till gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Gash, när jag läser detta skäms jag ju. Har ju inte ett ändå MVG. Tror att jag bara har VG i engelska, svenska och idrott. Men men, alla kan ju inte vara stud ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Gash, när jag läser detta skäms jag ju. Har ju inte ett ändå MVG. Tror att jag bara har VG i engelska, svenska och idrott. Men men, alla kan ju inte vara stud ;) Det handlar egentligen inte om hur mycket man pluggar, utan hur mycket man anstränger sig när man gör det. Jag tycker det är bättre att anstränga mig fullt ut när jag arbetar, få bra betyg och sedan kunna slappna av mesta delen efter skolan, istället för att sitta och snacka och bara arbeta halft hela dagen och få dåliga betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.