Plankan Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Jaa, snart är det sommarlov. Vad tänker du göra med din dator under lovet? Själv ska jag försöka fixa några problem. (Virus). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Ska f*n ta och vränga ut min, orkar inte sitta inne och spela hela lovet, ska ut och röra på mig i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Det är bra jag ska med ut ska säga farväl till datan och säger kommer om 2 månader. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Har sålt alla mina 3 datorer, har köpt en ny monster data, hrafik kort o.s.v så jag ska väl sätta in det bästa i datorn. D.v.s nätverks kort, grafik kort m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Skaffa ett nytt grafikkort och kanske en ny processor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 börja med WoW igen, vart utan wow i mer än 1 månad nu :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Ersätta datorn med min elgitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Ny processor å nya RAM-minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Pilla lite på en hemsida jag tar över för min träningsklubb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Jag ska köpa nytt Headset och lite annat från maxfps. sen så är det nog inget mer.Nöjd. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Ska sälja min nuvarande dator och bygga en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 (redigerat) Ska köpa 5.1 Surround, bluetooth och ett servernätverkskort med två RJ-45 portar. Redigerat 9 Juni 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.