Hoppa till innehåll

Läskigaste Filmen?


Rekommendera inlägg

  • Svar 176
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Den hetter House of vax eller The House Of Vax, det är en läskig person som gör vax dockor av människor

 

Ja, den är riktigt läskig.

Den med Paris Hilton? =D

 

Ja Paris Hilton är med i den, Själv älskar jag skräckfilmen Amatyville Of Horror. Den är lite små läskig ;)

 

Den första eller den nya? jag har sett re-maken och den var rätt bra, hoppa till nån gång.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som sett "Stay Alive"?

 

SKa kanske hyra den, vill bara veta om den är bra först?

Jag har sett Stay Alive , Den e bra men inte läskig.

 

Men den e dock j*vligt cool ;)

 

Btw , Jag har ingen läskigaste skräckfilm :D Jag kollar as mycket på Skräckfilmer :/ Men om jag måste välja en är det nog " Amityville 2 The Possesion" ( Stavning) Sen skrämmde Jurtjyrkogården mig ett tag oxå :D Men då var man ju liten ^^

 

Men när jag va liten skrämmde " Det" Mig mycket :P

 

På natten när man hörde ett ljud trodde man alltid det va han xD

Redigerat av Tewhaten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har sett The Ring, 30 Days Of Night, Saw-filmerna, The Omen och sånt, men inget är direkt läskigt. Lite magpirr då och då, men inget som man ligger och tänker på under natten. Däremot en j*vla skitfilm blir jag skitskraj av. The War Of The Worlds :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jurtjykyrkogården 2 tar ju 1:an utan problem. Saw filmerna är inget vidare läskiga, mer äckliga men grymt bra skådespel och effekter. Speciellt när dem obducerar John kramer i 4:an.

 

Hide and seek och The others är ganska bra filmer också. Diggar filmer med typ spöken eller såna som har typ demoner i sig eller nåt. Både Grudge och The ring sög.

 

Stay alive e ok, men tycker inte om filmer med zombies o saker, såg inte hela filmen, orkade helt enkelt inte för den blev långtråkig.

 

Scream filmerna är ganska nice, inte läskiga men det är en bra film. The happening är en ganska bra film, även 6:e sinnet som är från samma regissör.

 

Room 408, tror jag den heter, den är riktigt bra den också. Chucky filmerna e creepy som f*n. Vad handlar "The hills have eyes" om? Undrar även vad "Dead silence" handlar om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jurtjykyrkogården 2 tar ju 1:an utan problem. Saw filmerna är inget vidare läskiga, mer äckliga men grymt bra skådespel och effekter. Speciellt när dem obducerar John kramer i 4:an.

 

Hide and seek och The others är ganska bra filmer också. Diggar filmer med typ spöken eller såna som har typ demoner i sig eller nåt. Både Grudge och The ring sög.

 

Stay alive e ok, men tycker inte om filmer med zombies o saker, såg inte hela filmen, orkade helt enkelt inte för den blev långtråkig.

 

Scream filmerna är ganska nice, inte läskiga men det är en bra film. The happening är en ganska bra film, även 6:e sinnet som är från samma regissör.

 

Room 408, tror jag den heter, den är riktigt bra den också. Chucky filmerna e creepy som f*n. Vad handlar "The hills have eyes" om? Undrar även vad "Dead silence" handlar om.

äntligen någon som tycker som jag, Saw är så extremt bra!! får inte kalla kårar av det äckliga, utan av det grymt bra skådespeleriet och handlingen!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jurtjykyrkogården 2 tar ju 1:an utan problem. Saw filmerna är inget vidare läskiga, mer äckliga men grymt bra skådespel och effekter. Speciellt när dem obducerar John kramer i 4:an.

 

Hide and seek och The others är ganska bra filmer också. Diggar filmer med typ spöken eller såna som har typ demoner i sig eller nåt. Både Grudge och The ring sög.

 

Stay alive e ok, men tycker inte om filmer med zombies o saker, såg inte hela filmen, orkade helt enkelt inte för den blev långtråkig.

 

Scream filmerna är ganska nice, inte läskiga men det är en bra film. The happening är en ganska bra film, även 6:e sinnet som är från samma regissör.

 

Room 408, tror jag den heter, den är riktigt bra den också. Chucky filmerna e creepy som f*n. Vad handlar "The hills have eyes" om? Undrar även vad "Dead silence" handlar om.

Scream var roliga men inte ett dugg läskiga.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...