Zaff Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Dom här människorna är inte dumma. Inte dumma alls. Dom kan vara lika smarta som du som läser detta är. Vad jag tror så är anledningen till det här straffet Koranen. Det verkar för mig att dom här människorna har varit i krig länge. Detta land är i mellanöstern och det pågår konflikter där. Dom här människorna är desperata. Dom vet inte vad dom ska göra. Dom tar till det lättaste medlet. Religion. Dom tror på det som står i Koranen och måste lyda Allah. Annars blir dom bestraffade. Så alltså vad jag tror är att dessa människor är rädda. Bara en teori ingen fakta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Tyvärr faller man gärna tillbaka på kollektiv tro ("sanning") när något händer, som väpnade konflikter, dock vet jag ju inte anledningen till att dom där idioterna ska straffa pojken. Den som försvarar vad koranen säger om straff för stöld stärker min poäng om att religion är farligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Dom här människorna är inte dumma. Inte dumma alls. Dom kan vara lika smarta som du som läser detta är. Vad jag tror så är anledningen till det här straffet Koranen. Det verkar för mig att dom här människorna har varit i krig länge. Detta land är i mellanöstern och det pågår konflikter där. Dom här människorna är desperata. Dom vet inte vad dom ska göra. Dom tar till det lättaste medlet. Religion. Dom tror på det som står i Koranen och måste lyda Allah. Annars blir dom bestraffade. Så alltså vad jag tror är att dessa människor är rädda. Bara en teori ingen fakta.Rädsla leder ofta till idiotiska handlingar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 det är fake. han har ju en mic på 0:19. och om man ville att barnet skulle få sin amr krossad skulle det inte finnas ngn duk under.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Dom här människorna är inte dumma. Inte dumma alls. Dom kan vara lika smarta som du som läser detta är. Vad jag tror så är anledningen till det här straffet Koranen. Det verkar för mig att dom här människorna har varit i krig länge. Detta land är i mellanöstern och det pågår konflikter där. Dom här människorna är desperata. Dom vet inte vad dom ska göra. Dom tar till det lättaste medlet. Religion. Dom tror på det som står i Koranen och måste lyda Allah. Annars blir dom bestraffade. Så alltså vad jag tror är att dessa människor är rädda. Bara en teori ingen fakta.Rädsla leder ofta till idiotiska handlingar. Jo. Det är just därför dom gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 j*vla idioter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Jag har för mig att jag har läst om det när jag var mindre. Det var till nån filminspelning eller nåt, och pojken skulle får lön efter det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 oh...såg ni vad ledsen han blev. :unsure: sorligt ...jag ska dit och döda dom alla..önksa mig lycka till! :evil:lycka till :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 j*vla idioter Varför är vi idioter? För att vi är svartskallar? "Vi" är exact samma sort av människor som svenskar är.. Kom inte med sånt snack.. oh...såg ni vad ledsen han blev. :unsure: sorligt ...jag ska dit och döda dom alla..önksa mig lycka till! :evil:/facepalm,bitchslap,buttkick,motherrape.. Jag tror inte på koraren, men iranier är fanimig inte mindre värda än svenskar.. Svenskar har också en förmåga att skada samt döda folk.. Om du tror att vi är värre, gå och hälsa på engla.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 oh...såg ni vad ledsen han blev. :unsure: sorligt ...jag ska dit och döda dom alla..önksa mig lycka till! :evil:/facepalm,bitchslap,buttkick,motherrape.. Jag tror inte på koraren, men iranier är fanimig inte mindre värda än svenskar.. Svenskar har också en förmåga att skada samt döda folk.. Om du tror att vi är värre, gå och hälsa på engla.. Suck, Engla mordet är så extremt uttjatat... Och om han var emot svarta så borde han väl njuta av pojkens straff och inte tycka synd om honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Håller med om allt som Fishmaster och Mindtwistha(eller hur det stavas) har sagt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 oh...såg ni vad ledsen han blev. :unsure: sorligt ...jag ska dit och döda dom alla..önksa mig lycka till! :evil: /facepalm,bitchslap,buttkick,motherrape.. Jag tror inte på koraren, men iranier är fanimig inte mindre värda än svenskar.. Svenskar har också en förmåga att skada samt döda folk.. Om du tror att vi är värre, gå och hälsa på engla.. Suck, Engla mordet är så extremt uttjatat... Och om han var emot svarta så borde han väl njuta av pojkens straff och inte tycka synd om honom? word @ båda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg