Gäst InTech Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Precis det verkar vaar en j*vla massa 12-13 ringar som säger att dem saknar gammla fuska vad kmr dem ihåg egentligen? nu menar du säkert mig (en av oss 12-13 åringar..), men du vet inte läget. Jag saknar då de inte fanns något spam eller så. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Precis det verkar vaar en j*vla massa 12-13 ringar som säger att dem saknar gammla fuska vad kmr dem ihåg egentligen? Jag kommer ihåg mycket, även om jag var liten då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag saknar ett av dom första teman vi hade på sida, tror det hetta classic IPB eller nåt sånt, och jag inget emot att andra ser hur många varningar jag har, bryr mig knappt om någon snokar i min varningslogg :PMan kunde inte se den andres varnings logg, d.v.s anledning till att han fick varning o.s.v. Man kunde bara se hur många varningar han hade. Jo jag vet men jag menade om hela fuska skulle få min varningslogg så skulle jag inte bry mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag saknar den tiden på fuska.se när spammarna härjade som bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Jag saknar ett Age of Conan forum, så man inte behöver söka på det..... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Ärligt vet jag inte vad jag saknar ._. Jag tyckte det var riktigt kul när jag först kom hit, även om det tog ett tag innan jag faktiskt skrev inlägg. Som på alla forum iof sig, men det var kul att läsa trådarna. Jag vet inte hur långt tillbaka jag själv varit medlem när folk säger 'old days'. Jag tro inte det, eftersom jag inte kommer ihåg något xD Det enda jag vet är att jag var sämst på att stava förr, det är hemskt då gamla inlägg dyker upp. xD Men också att jag tycker sämre och sämre om nuvarande fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 (redigerat) Edit:skrev fel! Redigerat 2 Augusti 2008 av kerex132 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Ärligt vet jag inte vad jag saknar ._. Jag tyckte det var riktigt kul när jag först kom hit, även om det tog ett tag innan jag faktiskt skrev inlägg. Som på alla forum iof sig, men det var kul att läsa trådarna. Jag vet inte hur långt tillbaka jag själv varit medlem när folk säger 'old days'. Jag tro inte det, eftersom jag inte kommer ihåg något xD Det enda jag vet är att jag var sämst på att stava förr, det är hemskt då gamla inlägg dyker upp. xD Men också att jag tycker sämre och sämre om nuvarande fuska.se. Håller med dig :P Sen blev vi ju medlemmar ungefär samtidigt också, när fuska va roligt ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 jag tycker precis likadant som air condition.Skål!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Vet inte om det var många som kom ihåg x0t men han var en skön lirare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Vet inte om det var många som kom ihåg x0t men han var en skön lirare ;)Han är alltid i chatten, snackar dessutom med han varje dag i ventrilo.Han heter förövrigt r5ewgythijasr på fuska.se nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Vet inte om det var många som kom ihåg x0t men han var en skön lirare ;)Han är alltid i chatten, snackar dessutom med han varje dag i ventrilo.Han heter förövrigt r5ewgythijasr på fuska.se nu för tiden. ofta? Han är då inte aktiv :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.