MentalogisT Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 jag heter Jack Elmtu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Okej. Jag addar dig på RS och säger att det är Dragonatis från Fuska.se!. :) Gör det lite senare, Går det bra med lvlningen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Har inte börjat än med jag kör på full gas imorgon :) Har inte haft så mycket tid nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Jo blir fint. Men försök att vara inne på båda gubbarna lite då och då. Men det räcker med 1 account i forumet. Magic är bra ja. Låter bra, men du får uppfylla kraven bara. Han kommer inte vara lvl 60+ för han ska jag abra träna till 20 def sen magi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Vi kan ju köra Clan Wars och BH medans han tränar endå. Han kan ju joina lite senare också. Någon mer som är intresserad ? Vi har några platser kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Vi kan ju köra Clan Wars och BH medans han tränar endå. Han kan ju joina lite senare också. Någon mer som är intresserad ? Vi har några platser kvar.Min kompis är interiserad:P han heter G ary och är lvl 92 eller 98, han kommer skriva snart men fick inte rätt på det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Är han ,ed på fuska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 13 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Be han bli medlem på fuska.se (Om han inte är medlem redan) Sen får han skriva PM till Luxaxix att han vill vara med. Då får han länken inom forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Jag har en lvl 92:a och jag är inte member men jag kanske ska bli det måste man vara member eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jago428 Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 nej, de är inget krav att vara p2p kommer nog främst vara f2p events sen kanske clanen köra p2p lite senare på grund av att ingen av adminen är member just nu ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 13 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Precis, Ceto skriv ett PM till Luxaxix och säg att du vill vara med i clanen. Du ska skriva namnet du kommer registera dig på forumet med. så vi vet att det är du. Länken finns på sidan 4-5 skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Han är medlem men han fattade inte riktigt hur han skulle göra här inne(han blev medlem igår) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg