Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 216
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

Okej. Jag addar dig på RS och säger att det är Dragonatis från Fuska.se!. :) Gör det lite senare, Går det bra med lvlningen?

Skrivet

Jo blir fint. Men försök att vara inne på båda gubbarna lite då och då. Men det räcker med 1 account i forumet.

Magic är bra ja. Låter bra, men du får uppfylla kraven bara.

Han kommer inte vara lvl 60+ för han ska jag abra träna till 20 def sen magi

Skrivet

Vi kan ju köra Clan Wars och BH medans han tränar endå. Han kan ju joina lite senare också. Någon mer som är intresserad ? Vi har några platser kvar.

Skrivet

Vi kan ju köra Clan Wars och BH medans han tränar endå. Han kan ju joina lite senare också. Någon mer som är intresserad ? Vi har några platser kvar.

Min kompis är interiserad:P han heter G ary och är lvl 92 eller 98, han kommer skriva snart men fick inte rätt på det...
Skrivet

Be han bli medlem på fuska.se (Om han inte är medlem redan) Sen får han skriva PM till Luxaxix att han vill vara med. Då får han länken inom forumet.

Skrivet

nej, de är inget krav att vara p2p kommer nog främst vara f2p events sen kanske clanen köra p2p lite senare på grund av att ingen av adminen är member just nu ;)

Skrivet

Precis, Ceto skriv ett PM till Luxaxix och säg att du vill vara med i clanen. Du ska skriva namnet du kommer registera dig på forumet med. så vi vet att det är du. Länken finns på sidan 4-5 skulle jag tro.

• Skapa ny...