Hoppa till innehåll

Nya Moderatorer.


garkan
 Dela

lol  

66 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Behöver vi mer moderatorer.

Jag väljer Ja för det behöver vi verkligen.

 

Isf vem?

Jag tog helt enkelt Zwail, då han är nog den skönaste person^^ och följer alltid reglerna.

Och han gjorde fuska.se mycket mer aktivare.

Redigerat av garkan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

1- Nej.

2- Ingen utav dom.

 

Nu kommer det antagligen komma ett par sura miner till mig, så jag ska berätta varför jag tycker så.

Sandkaka, talat i 3:e person lite små töntig utav sig. En moderator ska komma med vettiga inlägg, inte med några j*vla /facepalm bilder som sandkaka gör..

 

Fishmaster? Brukar bara se han ibland, han kommer med bra inlägg, men är inte såpass aktiv som behövs.

 

Soad_token? Hm, ser inte så många fel på den gubben, så skulle det bli en av dessa så får det bli soad_token.

 

Zwail, Nej. Det känns inte rätt med Zwail som moderator ;).

 

Jag tycker att moderator uppställningen är bra som nu. Boffaroffe är ganska aktiv, Xade också och nafrali.

Det räcker med dom tre. Fuska.se är inte såpass aktivt & stort för att det ska behövas 6st moderatorer.

 

Jag vet andra som skulle passa bättre, men jag antar att garkan bara nominerat sina kompisar.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pff, ingen röstar på den allsmäktiga fishmastern! Må ni alla plaska runt i ovisshetens vattenpölar >:)

 

Hursomhelst så tycker jag inte det behövs fler moderatorer, och som Raptomex säger så är jag hursomhelst inte tillräckligt aktiv. (eller intresserad)

Dessutom är jag mer eller mindre bara i WoW-, Datorer- och Allmänt- forumen :>

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Nej, det behövs inga nya för tillfället. Ska jag säga, vad jag har märkt. Även om de som finns nu för min del skulle kunna dela ut lite hårdare straff. Jag vet att de bara följer reglerna, och de gör de rätt i. Men det är såklart min egna åsikt...

 

2. Soad_Token, skulle jag tro. Om jag fick välja någon av dem. Han är den enda som jag har sett (som sagt var, är ganska ny...). Har säkert sett de andra, men inga som jag direkt lagt märke till. Du borde dessutom lägga till ett till alternativ, någon annan. Skulle jag välja fritt, så behöver jag mer tid på mig att kolla igenom medlemmarna. Men vad jag sett verkar Raptomex passa ganska bra.

 

Jag själv är moderator på Fuska.nu, och kan säga att jag där uppskattar när folk kommer med tips på olika personer som skulle passa (som hjälpmoderatorer där...). Men inte på detta sättet. Detta gör att de som "satsar" på att bli moderatorer (vilket är en hel drös), och inte får sitt namn uppräknat, kan ta (väldigt) illa upp. Så nu vill jag passa på att säga... förlåt, till de som inte fick sitt namn uppräknat av mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom som har röstat "ja" kan ni inte vara vänliga att motivera varför ni har röstat "ja"?

 

Dom moderatorerna som är som mest aktiva räcker gott & väl.

Även när fuska.se var som mest igång behövdes det inte 6-8 moderatorer.

 

Så jag tycker absolut inte att det ska väljas någon ny moderator. Inte i nuläget ifall.

Redigerat av Nomatic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...