Gäst Adolfus Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Minareter i europeiska länder är en förolämpning mot den vita rasen. Du är en förolämpning mot den vita rasen. Sluta upp med dina jävla dumheter. Varför du skulle bli förolämpad av en moské i Istanbul förstår jag inte. Eller en moské i spanien. Dessutom så hoppas jag att du inser att den "vita rasen" översätts med caucasian race, vilket innefattar: Europa, Nordafrika, delar av östra afrika, samt asien. Jepp, du tillhör samma ras som afrikaner :) Nej. Istanbul är inget land. Nej. Förneka inte sanningen. Så du påstår att Istanbul är ett land? Jag tycker nästan synd om dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 (redigerat) Använd sunt förnuft är du snäll, vi tycker synd om dig. Att du från början påpekade att Istanbul inte är ett land har inget med saken att göra. Det ligger i ett europeiskt land och det du sa var "Minareter i europeiska länder är en förolämpning mot den vita rasen.", vilket innebär minareter i Istanbul. Garone syftade självklart inte på delen i ditt inlägg där du säger att Istanbul inte är ett land. Redigerat 3 December 2009 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adolfus Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Turkiet är inget europeiskt land. Fan, lärde ni er aldrig någon geografi i skolan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Jag lärde mig att halva turkiet ligger i europa om jag inte minns fel. Istanbul ligger dessutom i den delen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adolfus Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 ... Fick du underkänt eller vad då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Minareter i europeiska länder är en förolämpning mot den vita rasen. Du är en förolämpning mot den vita rasen. Sluta upp med dina jävla dumheter. Varför du skulle bli förolämpad av en moské i Istanbul förstår jag inte. Eller en moské i spanien. Dessutom så hoppas jag att du inser att den "vita rasen" översätts med caucasian race, vilket innefattar: Europa, Nordafrika, delar av östra afrika, samt asien. Jepp, du tillhör samma ras som afrikaner :) Nej. Istanbul är inget land. Nej. ok, varför är du förolämpad av en minaret i Turkiet då? Jo, varesig du vill det eller inte så tillhör du samma ras som afrikaner. Det finns inga argumet mot detta. Fortsatt förnekande från din sida visar bara hur otroligt ingnorant och okunnig du är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adolfus Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Det blir jag inte, för Turkiet är inget europeiskt land. Skulle inte förvåna mig om att araber blir förolämpade över kykror i deras land. Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Adolfus är ett troll. Bara så att alla är medvetna om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 ... Fick du underkänt eller vad då? Du bör kanske läsa på innan du dissar folk för geografiska kunskaper, en stor del av Turkiet ligger faktist i Europa. Därav beskrivningen "euroasiskt" land på Wikipedia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 In before NÄHÄ DU HAR FEL!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Minareter i europeiska länder är en förolämpning mot den vita rasen. Du är en förolämpning mot den vita rasen. Sluta upp med dina jävla dumheter. Varför du skulle bli förolämpad av en moské i Istanbul förstår jag inte. Eller en moské i spanien. Dessutom så hoppas jag att du inser att den "vita rasen" översätts med caucasian race, vilket innefattar: Europa, Nordafrika, delar av östra afrika, samt asien. Jepp, du tillhör samma ras som afrikaner :) Nej. Istanbul är inget land. Nej. Förneka inte sanningen. Så du påstår att Istanbul är ett land? Jag tycker nästan synd om dig. Som WASD sa så var det inte Istanbul jag syftade på utan dina "Nej". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Det blir jag inte, för Turkiet är inget europeiskt land. Skulle inte förvåna mig om att araber blir förolämpade över kykror i deras land. Nej. arab, vet du ens vad det står för? Arab kallas för ae'rebe på något språk och det innebär folk som vandrat och bosatt sig på olika ställen. Bara för man är arab betyder det inte att man är muslim, det finns kristna araber också. Arab måste inte betyda muslim. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg