Hoppa till innehåll

Invandring.


fishmaster
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Adolfus

Minareter i europeiska länder är en förolämpning mot den vita rasen.

 

Du är en förolämpning mot den vita rasen. Sluta upp med dina jävla dumheter.

 

Varför du skulle bli förolämpad av en moské i Istanbul förstår jag inte. Eller en moské i spanien.

 

Dessutom så hoppas jag att du inser att den "vita rasen" översätts med caucasian race, vilket innefattar: Europa, Nordafrika, delar av östra afrika, samt asien.

 

Jepp, du tillhör samma ras som afrikaner :)

Nej.

 

Istanbul är inget land.

 

Nej.

 

Förneka inte sanningen.

 

Så du påstår att Istanbul är ett land? Jag tycker nästan synd om dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 787
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Använd sunt förnuft är du snäll, vi tycker synd om dig.

 

Att du från början påpekade att Istanbul inte är ett land har inget med saken att göra. Det ligger i ett europeiskt land och det du sa var "Minareter i europeiska länder är en förolämpning mot den vita rasen.", vilket innebär minareter i Istanbul.

 

Garone syftade självklart inte på delen i ditt inlägg där du säger att Istanbul inte är ett land.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Minareter i europeiska länder är en förolämpning mot den vita rasen.

 

Du är en förolämpning mot den vita rasen. Sluta upp med dina jävla dumheter.

 

Varför du skulle bli förolämpad av en moské i Istanbul förstår jag inte. Eller en moské i spanien.

 

Dessutom så hoppas jag att du inser att den "vita rasen" översätts med caucasian race, vilket innefattar: Europa, Nordafrika, delar av östra afrika, samt asien.

 

Jepp, du tillhör samma ras som afrikaner :)

 

Nej.

 

Istanbul är inget land.

 

Nej.

 

ok, varför är du förolämpad av en minaret i Turkiet då?

 

Jo, varesig du vill det eller inte så tillhör du samma ras som afrikaner. Det finns inga argumet mot detta. Fortsatt förnekande från din sida visar bara hur otroligt ingnorant och okunnig du är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Adolfus

Det blir jag inte, för Turkiet är inget europeiskt land. Skulle inte förvåna mig om att araber blir förolämpade över kykror i deras land.

 

Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Minareter i europeiska länder är en förolämpning mot den vita rasen.

 

Du är en förolämpning mot den vita rasen. Sluta upp med dina jävla dumheter.

 

Varför du skulle bli förolämpad av en moské i Istanbul förstår jag inte. Eller en moské i spanien.

 

Dessutom så hoppas jag att du inser att den "vita rasen" översätts med caucasian race, vilket innefattar: Europa, Nordafrika, delar av östra afrika, samt asien.

 

Jepp, du tillhör samma ras som afrikaner :)

Nej.

 

Istanbul är inget land.

 

Nej.

 

Förneka inte sanningen.

 

Så du påstår att Istanbul är ett land? Jag tycker nästan synd om dig.

 

Som WASD sa så var det inte Istanbul jag syftade på utan dina "Nej".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det blir jag inte, för Turkiet är inget europeiskt land. Skulle inte förvåna mig om att araber blir förolämpade över kykror i deras land.

 

Nej.

arab, vet du ens vad det står för? Arab kallas för ae'rebe på något språk och det innebär folk som vandrat och bosatt sig på olika ställen. Bara för man är arab betyder det inte att man är muslim, det finns kristna araber också.

 

Arab måste inte betyda muslim.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...