The Moose Skrivet 1 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 (redigerat) Ut i solen folk! Inklusive mig själv lol. Redigerat 1 Juli 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Solen försvann nyss och ersattes med åskmoln. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Solen försvann nyss och ersattes med åskmoln. :P ooh jag vill också :( skitvarmt här + ingen vind + jag är trött (kunde inte sova för det var FÖR VARMT) . ogilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 (redigerat) Solen försvann nyss och ersattes med åskmoln. :P ooh jag vill också :( skitvarmt här + ingen vind + jag är trött (kunde inte sova för det var FÖR VARMT) . ogilla Samma här.Somnade kl 4 i natt pågrund av värmen. Lade mig kl 02. :( OT: 9.30:Vaknade,åt frukost. 9.40:Gick upp till mitt rum,öppnade mina två fönster,och dörren,men inget hjälpte mot värmen. 9.42:Började spela dator. 14.40:Gick in på fuska. 14.54:Skrev det här inlägget. Redigerat 1 Juli 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Var i stan innan, fick tag på Resident Evil 4 för endast 199:- på GAME. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 gick upp 9:30 käka frukost mamma hämta mig och skulle skjutsa mig till henne var hos pappa(stukat stortån).solade och spelade kort.12.00 åt lunch.cykla till badet kom hem.3:10 typ läste och nu sitter jag vid datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Legat ute på altanen hela morgonen, suttit vid datan ett tag nu dock ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 (redigerat) började åka moppe med 2 andra idag vid 11, kom hem vid 7 ;) hi babe. Redigerat 2 Juli 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Vaknade 12.40 idag, åt lite frukost och så och nu sitter jag vid datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 10:00 vaknar 10:30 kompis ringer 11:00 kompis kommer 11:10 vi två sätter oss vid datan 14:00 vi går ut 14:58 skriver inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Gick upp, at frukostbuffe, lag vid stranden och badade, at lunch, var vid stranden, snorklade och en massa, och nu sitter jag och skriver har. Jag ar i Spanien! Har ej de tre sista bokstaverna i det svenska alfabetet xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 nu på lovet. 1: går ner och fixar lite varm choklad. 2: tittar på tv eller går direkt till datorn. 3: när jag väl är vid datorn så loggar jag in på msn. alltid ngn som börjar snacka. kompis eller ngn tjej som ringer. 4: hittar på ngt med en kompis, åker moppe eller så. 5: datorn. 6: sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.