XXL Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 jag kan få 4 stars på crazy train på expert. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jag kan inte spela för mitt PS2 har inte tillräckligt med kapacitet för att köra skivan xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Klarade typ bullet låten precis, 4 stars :D metallica låten 4 stars båda jimi hendrix 5 stars (pumpar dem, för jag <3 hendrix) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Har klarat alla låtar utom satch boogie på expert och har fc:at 3 låtar på expert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Har bara kommit till Japan, expert på GH3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Jag kan äta en bulle medans jag klarar One på hard :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Jag kan äta en bulle medans jag klarar One på hard :D Troligt, själv så kan man köra One på Expert med Hyper Speed 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Klarade Hot for Teacher på trummor på Medium.. HAHA MAOWNZ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Jag kan äta en bulle medans jag klarar One på hard :DLol, det klarar jag medan jag skalar och äter en klementin... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Jag kan äta en bulle medans jag klarar One på hard :DLol, det klarar jag medan jag skalar och äter en klementin... Ja, man tuggar bara bort skalet L01! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 fick 551 k på ttfaf. jä*ligt stolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 90% på through the fire en flames på expert Men kan inte köra längre för det är sönder :( Trashade du gitarren i ett ögonblick av rockstjärneeufori? Ne min syrra tappade gitarren i golvet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg