360Xbox Skrivet 30 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Klarade just New York Minute Hardcore på Max Payne 3. (Klara hela spelet utan dö, på tid, utan att stänga av, på Normal.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Alldeles för mycket OpenTTD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Alldeles för mycket OpenTTD.haha, samma här, men lite besviken sen mina flygplan kraschade :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Spelar Smite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Levlar min alt som jag har flyttat till Khadgar :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 I går startade jag upp vår kärnreaktor på tekkit som jag spelar med en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Tagit hem mitt Nintendo 64 från sommarstugan och spelar igenom ett flertal spel igen <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2012 Klarade just New York Minute Hardcore på Max Payne 3.(Klara hela spelet utan dö, på tid, utan att stänga av, på Normal.)Sheeet, gratz! :o Själv har man startat datorn för första gången på några dar och sitter just nu och kör pokemon Emerald på emulator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Landade nästan på månen i Kerbal Space Program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Ska snart starta ett mästerskap på STCC. Samt fortsätta med att stödja global handel i Ship Simulator New Horizons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Slaktar återigen infödingar och mutanter i Bulletstorm, så underbart spel ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Jojjen21 hjälpte mig att komma ett sätt att använda C4 i BF3 på ett nice sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.