fishmaster Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Adon HaShamayim veEretz. Inga utomjordingar nämns i Tanakh därför kan vi dra den enkla slutsatsen att inga utomjordingar existerar. Shalom. Eftersom du inte nämns på Wikipedia så kan vi dra den enkla slutsatsen att du inte existerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Se i HD Wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Om utomjordingar finns så förstår man att dom inte skulle komma till jorden... Om vetenskaps män eller liknande skulle få tag i Herr eller Fru utomjording så vill man inte veta vad dom skulle göra för hemska saker med han/hon det har ju varit utomjordningar på jorden och konstiga saker.såg på tv att nån person mötte en ufo men det kan vara fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Inne på Groom Lake basen i Nevada har dom en alien eller ett par. ^_^ Även belgiska flygvapnet har jagat flygande tefat som kränkte belgiskt luftrum,dock inga officiella nedskjutningar. ^_^ Att vi skulle vara ensamma i ett oändligt universum är högst osannolikt. Någonstans ligger det en planet på rätt avstånd från en stjärna med en atmosfär,vatten och "intelligent" liv precis som på våran jord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 En intressant film angående ämnet (Drake Equation): Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlpiQ Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 (redigerat) Skulle varit coolt om det skulle funnits en annan planet med varelser, städer och fordon. Men vem vet? Redigerat 14 Februari 2010 av AlpiQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 (redigerat) Var på universeum (coolt ställe i göteborg) i fredags med skolan och fick reda på att det finns typ, 1,000,000 stjärnor i universum har jag för mig att de sa (kan ha varit mer, 1,000,000,000). Och våran sol är en av dem. Det är ganska liten chans att vi är ensamma. Redigerat 14 Februari 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Var på universeum (coolt ställe i göteborg) i fredags med skolan och fick reda på att det finns typ, 1,000,000 stjärnor i universum har jag för mig att de sa (kan ha varit mer, 1,000,000,000). Och våran sol är en av dem. Det är ganska liten chans att vi är ensamma. Eh va? Skulle det bara finnas en miljon (1000000) stjärnor i universum? Det finns 200000000000 (200 miljarder) stjärnor bara i vintergatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Var på universeum (coolt ställe i göteborg) i fredags med skolan och fick reda på att det finns typ, 1,000,000 stjärnor i universum har jag för mig att de sa (kan ha varit mer, 1,000,000,000). Och våran sol är en av dem. Det är ganska liten chans att vi är ensamma. Eh va? Skulle det bara finnas en miljon (1000000) stjärnor i universum? Det finns 200000000000 (200 miljarder) stjärnor bara i vintergatan. Samt runt 10^11 galaxer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Var på universeum (coolt ställe i göteborg) i fredags med skolan och fick reda på att det finns typ, 1,000,000 stjärnor i universum har jag för mig att de sa (kan ha varit mer, 1,000,000,000). Och våran sol är en av dem. Det är ganska liten chans att vi är ensamma. Eh va? Skulle det bara finnas en miljon (1000000) stjärnor i universum? Det finns 200000000000 (200 miljarder) stjärnor bara i vintergatan. Kan ha varit mer sa jag, du har antagligen rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Det är inte bara mer. Det är obegripligt mer. ...särskilt om universum är oändligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Det är inte bara mer. Det är obegripligt mer. ...särskilt om universum är oändligt! 200 miljarder är väl ganska lite om man tänker på att universum är oändligt? :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.