Loong988 Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 (redigerat) Hur man kan lådsas att bli sjuk från skolan: 1.Om ni har röd karamell färg ta den tidigt på morgonen innan mamma vaknar sen lådsas sov tills honväcker digtyp 6 - 3 minuter före sen ta de på tungan sen efter en stund torkar de sen säger din mamma tex "har du inte matte prov idag?) då svarar du "nej jag känner mig lite sjuk titta på min tunga för bered också Febertermomenten häll den i Te eller varmt vatten sen säger du tex till mamma 38,4 mamma! ta aldrig 39 eller över ! då blir de bara språng o doktorn o sånt där... Ibland kommer dem på en ^^ om man somnar mitt i allt. man kan vara med kompisarna o leka med soft eller kan du bara slappa vid datan när din mamma har åkt till jobbet Redigerat 5 Juni 2009 av Loong988 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Hur man kan lådsas att bli sjuk från skolan: 1.Om ni har röd karamell färg ta den tidigt på morgonen innan mamma vaknar sen lådsas sov tills honväcker digtyp 6 - 3 minuter före sen ta de på tungan sen efter en stund torkar de sen säger din mamma tex "har du inte matte prov idag?) då svarar du "nej jag känner mig lite sjuk titta på min tunga för bered också Febertermomenten häll den i Te eller varmt vatten sen säger du tex till mamma 38,4 mamma! ta aldrig 39 eller över ! då blir de bara språng o doktorn o sånt där... Ibland kommer dem på en ^^ om man somnar mitt i allt. man kan vara med kompisarna o leka med soft eller kan du bara slappa vid datan när din mamma har åkt till jobbet Men pappa då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 När det var första april så gömde vi en mobil i ett hål som fanns i taket. Sen när vår lärare prata om allt tråkigt vi skulle göra så ringer jag från min mobil till mobilen som är uppe i taket ;) Hahahah :D "alla som inte dansar" hörs i hela klassrummet och vår lärare bara : -huuh? O.o Klassen: *skrattar så att vi dör* Sen när jag slutade att ringa hade hon nog skällt ut varje elev i klassen :P Men hon vet fortfarande inte vart vi gömde den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Mina kompisar busade med en gubbe som kom till akolan för att göra något i ett litet rum på skolans tak. Han hade en stege med sig. När han hade klättrat upp (högt) så sprang kompisarna och drog bort hans stege. Tyckte det var synd men sen kom en lärare och satte tillbaka stegen. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diflover Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 (redigerat) Ta med en väska till skolan och tejpa fast en lapp på den med texten "bomb" på och lägg den i skolans caféteria. Då kommer det förmodligen stoma poliser till skolan som kommer ta beslag på den. och det kommer stå i alla tidningar i hela Sverige, själv har jag inte tänkt göra det. Eller så lägger man in något som tickar istället. :) Lär ju vara mindre trovärdigt att sätta en lapp där det står "bomb". Det är ju inte så många som gör det. HAHAH ! Ta en ryggsäck Skriva en lapp där det står bomb stoppa in en klocka man köpt på ikea för 39.90 tejpa för ryggan me silvertejp.. sen äre bara köra HAHAHHAH Höll på att dö när jag läste det! ska f*n göra det !:D hahahh xD EDIT! Så ser ni att det står i tidningen att bomb hittad i skola så e det jag :D Redigerat 7 Juni 2009 av diflover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 haha lycka till och hoppas du inte för dåliga konsekvenser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Hur man kan lådsas att bli sjuk från skolan: 1.Om ni har röd karamell färg ta den tidigt på morgonen innan mamma vaknar sen lådsas sov tills honväcker digtyp 6 - 3 minuter före sen ta de på tungan sen efter en stund torkar de sen säger din mamma tex "har du inte matte prov idag?) då svarar du "nej jag känner mig lite sjuk titta på min tunga för bered också Febertermomenten häll den i Te eller varmt vatten sen säger du tex till mamma 38,4 mamma! ta aldrig 39 eller över ! då blir de bara språng o doktorn o sånt där... Ibland kommer dem på en ^^ om man somnar mitt i allt. man kan vara med kompisarna o leka med soft eller kan du bara slappa vid datan när din mamma har åkt till jobbet Ja, och spela habbo såklart. OnT: Tycker det är löjligt att "busa". Många av busen jag har läst här är bara barnsliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Slänga in apelsinskal i växtkrukorna, slänga in sten i matsalen (och kubba), klistra upp bilder i andras bänkar, skita i att ta disken från "fikastunden" på fredagarna etc... Orkar inte ta mer^^Detta forum är inte vad det brukar vara... p12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smile55 Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 jag och min kompis brukar sätta super lim på skolans alla dörrhandtag + kasta in Stinkbomber på vissa ställen i skolan :P och ta ut luften ur däcken på en lärares bil och den sista, repa rektorns bil och skriva en lapp där det står "förlåt för repan" :P haha det är skit kul lovar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 ja det här är lite ´bus´som vi gjorde sista dagen, dock har vi (jag) gjort miljoner mer saker men orkar inte berätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Slänga in apelsinskal i växtkrukorna, slänga in sten i matsalen (och kubba), klistra upp bilder i andras bänkar, skita i att ta disken från "fikastunden" på fredagarna etc... Orkar inte ta mer^^Detta forum är inte vad det brukar vara... p12. det här har blivit något av ett P12 forum, ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Slänga in apelsinskal i växtkrukorna, slänga in sten i matsalen (och kubba), klistra upp bilder i andras bänkar, skita i att ta disken från "fikastunden" på fredagarna etc... Orkar inte ta mer^^ Detta forum är inte vad det brukar vara... p12. det här har blivit något av ett P12 forum, ja.. Ja det är därför du är här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.