Layton Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 cola gör en pigg och hypad, därför är cola det absoluta valet :DJag dricker nog hellre te isåfall, det är gott.Och nyttigare än läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 (redigerat) Jag dricker nog hellre te isåfall, det är gott.Och nyttigare än läsk.Dricker också te, men te försämrar järn-upptaget i kroppen, så det rekomenderas inte med en stor macka med leverpastej på och blodpudding XD plus att te har gjort mig beroende.Som någon skrev förut så har jag dåligare för att prestera i skolan om jag inte dricker te, kanske bara är jag, men vem vet? :o Redigerat 20 Januari 2011 av Majvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Dricker också te, men te försämrar järn-upptaget i kroppen, så det rekomenderas inte med en stor macka med leverpastej på och blodpudding XD plus att te har gjort mig beroende.Som någon skrev förut så har jag dåligare för att prestera i skolan om jag inte dricker te, kanske bara är jag, men vem vet? :ojag är också beroende av te. Jag MÅSTE ha te på morgonen annars mår jag illa och kan inte vakna.Så det jag sa var lite fel.jag hoppas bara jag inte blir beroende av kaffe (fast det är så himla gott!) Men man kan ju bli beroende av energidryck också,Koffein är ju den drog som fortfarande är tillåten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 jag håller med dig därman borde försöka få fram energidricka som ger nästan samma smak och energi, men utan koffein, så att barn och ungdomar kan köpa och dricka det till träningar och sånt (och verka coola) utan några större problem. Detta kanske blir svårt, men man borde ju pröva och se om det funkarJag tror det blir svårt att göra en sån dryck utan koffein :/... jag menade på allt som Monster har, FÖRUTOM Koffein(energi) och bl.a taurin. *Notera att jag gjorde denna bild. Och till er andra, håll er till tråden :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Man skulle ju kunna testa? Det skulle nog sälja ganska bra. Det kanske inte smakar helt identiskt, men man borde försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Man skulle ju kunna testa?Det skulle nog sälja ganska bra.Det kanske inte smakar helt identiskt, men man borde försöka.Håller fullständig med off: vad tycker du om bilden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Den var bra! Så borde man göra, Monster for kids eller monster non koffein eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 (redigerat) vi borde alla spamma http://www.monsterenergy.com/ om detta :/ Edit: spamma o spamma, i alla fall kontacta dem(står längs ner på sidan), själv gjorde jag det nyss. Redigerat 21 Januari 2011 av alexanderice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 vi borde alla spamma http://www.monsterenergy.com/ om detta :/ Edit: spamma o spamma, i alla fall kontacta dem(står längs ner på sidan), själv gjorde jag det nyss.Spamma? Vadå spamma? Möjligtvis göra en grupp på facebook, vi som vill ha energidryck för barn!Nej, jag vet inte. Jag gillar inte energidryck egentligen men många lär väl bli glada om det kommer energidryck för barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 vi borde alla spamma http://www.monsterenergy.com/ om detta :/ Edit: spamma o spamma, i alla fall kontacta dem(står längs ner på sidan), själv gjorde jag det nyss.Du kan lita på mig att dem har ett bra spamfilter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Du kan lita på mig att dem har ett bra spamfilter.När jag sa Spamma o spamma menade jag typ skit i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Alltså vafan, att göra energidrycker "för barn" skulle ju bara vara hemskt, mycket fler barn skulle dricka det då. Jag ser ärligt talat vad felet är med att dricka energidrycker som barn, att man klagar på koffeinet är ju bara dumt, finns ju mer än dubbelt så mycket i kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.