Hoppa till innehåll

Åldersgräns På Energidryck?


Easton
 Dela

Rekommendera inlägg

On: Helt enkel behöver tråden inga fler poster tycker jag, De flesta har sagt nej till åldergränsen :/.

Jorå.

att skriva på och berätt om sina åsikter är viktigt, det tar aldrig slut.

Det är bara roligt att vissa får säga vad de tycker, beskriva sina argument mm och låta andra hålla med eller ej.

Så nej, fortsätt skriva TYCKER JAG.

 

onT: Åldersgräns på energidryck är bra, för energidryck är dåligt för barn.

Att skapa en energidrycks läsk utan koffein och annat skit skulle få många små energidrickare som är ute efter smaken att bli glada för, tror jag.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jorå.

att skriva på och berätt om sina åsikter är viktigt, det tar aldrig slut.

Det är bara roligt att vissa får säga vad de tycker, beskriva sina argument mm och låta andra hålla med eller ej.

Så nej, fortsätt skriva TYCKER JAG.

 

onT: Åldersgräns på energidryck är bra, för energidryck är dåligt för barn.

Att skapa en energidrycks läsk utan koffein och annat skit skulle få många små energidrickare som är ute efter smaken att bli glada för, tror jag.

Okej då, men jag tycker mitt förslag borde komma fram...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte var ifrån.

jag läste det i tdnngen, metro och svenska dagbladet och alla vet ju att koffein är en DROG.

ha-ha.

Hur många mår dåligt av energidryck? Om man ska göra en koffeinfri energidryck är det ungefär samma sak som att göra alkoholfri öl. Det har ju gjort, men det tar ju bort hela grejen med öl. Redigerat av FreakyStyley
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur många mår dåligt av energidryck? Om man ska göra en koffeinfri energidryck är det ungefär samma sak som att göra alkoholfri öl. Det har ju gjort, men det tar ju bort hela grejen med öl.

:_

 

Smaken! Finns faktiskt dom som uppskattar smaken av god och kall öl. Perfekt att ha på grillfesten om man måste köra efteråt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast jo.

Du bör formulera det där, själv tycker jag det är sjukt att Coca Cola fortfarande klassas som läskdryck,

när människor är medvetna om att det innehåller koffein.

 

Jag vet inte var ifrån.

jag läste det i tdnngen, metro och svenska dagbladet och alla vet ju att koffein är en DROG.

ha-ha.

Koffein är ingen drog, koffein ger positiva effekter för hälsan och är otroligt svag för att klassas som en drog.

Alvedon är däremot en drog som är 10 gånger starkare.

Redigerat av Ryssfemma
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du bör formulera det där, själv tycker jag det är sjukt att Coca Cola fortfarande klassas som läskdryck,

när människor är medvetna om att det innehåller koffein.

Koffein är ingen drog, koffein ger positiva effekter för hälsan och är otroligt svag för att klassas som en drog.

Alvedon är däremot en drog som är 10 gånger starkare.

mm... men klassas ändå som en drog...

 

Och hur fan kom Alvedon in i ämnet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur många mår dåligt av energidryck? Om man ska göra en koffeinfri energidryck är det ungefär samma sak som att göra alkoholfri öl. Det har ju gjort, men det tar ju bort hela grejen med öl.

En femtonårig kille dog för att han drack för mycket energidryck.

Och koffein, jorå, det är en drog, en som fortfarande är tillåten.

Jag tycker att man ska hindra barn från att dricka det, eftersom det är farligt.

 

att göra en koffeinfri energidryck skulle fungera eftersom många är endast ute efter smaken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En femtonårig kille dog för att han drack för mycket energidryck.

Och koffein, jorå, det är en drog, en som fortfarande är tillåten.

Jag tycker att man ska hindra barn från att dricka det, eftersom det är farligt.

 

att göra en koffeinfri energidryck skulle fungera eftersom många är endast ute efter smaken.

 

Källa?

 

Köpte en Blå monster nu, skit äckligt... waste of pengar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...