Hoppa till innehåll

Uppdateringar Under Sommaren (juni/juli)


admin

Rekommendera inlägg

Åldersgräns: Worthless, alla kommer skriva in fejk-ålder. Därför ber vi dem skriva personnummer.

 

Då blir det helt plötsligt omogna p10or och p12or som spammar sönder forumet (notera, jag är inte en sån.) "lol"

 

FM tycker jag INTE ska kastas, då blire svårare att skaffa avatarer osv.Skaffa egen avatar då? Många seriösa forum klarar sig bra utan att ha mynt av något slag, hellre någon vänlig själ som lägger undan 5 minuter av sitt liv för att göra en avatar åt någon som verkligen inte vet hur man googlar

 

Spelhörnan borde aktiveras igen, då kommer fler folk att komma in på forumet. Spelhörnan är inte en del av forumet.

 

Tycker också att FuskaVIP - de som har de skulle kunna testa nya funktioner. Admin har gjort en Fuskabot för att testa nya funktioner, det har funkat bra i 7år, funkar bra nu också.

 

Snälla nån, du behöver nt neka alla mina förslag.

 

Man kan faktist också fejka personnummer, hittat en sida man gör det, och man får göra det.

 

Egentligen så är det urkundsförfalskning att uppge någon annans personnummer.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 209
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Egentligen så är det urkundsförfalskning att uppge någon annans personnummer.

Också bryter det mot §9 att registrera sig med fel uppgifter. Men iden med personnummer tycker jag inte är bra och åldersgräns kommer ändå aldrig införas.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1: Bort med FM

 

2: Ha REP, ungefär om nån skriver ett inlägg som man håller med om så kan man trycka på "Agree" om man håller med. Då vid sidan av inlägget så står det vilka REP det inlägget har.

Dom olika REP är "Agree" "Disagree" "Dumb" "Funny" "Optimistic" "Late" "Archistic" (stavning) "Bad reading" "Bad spelling"

 

3: Åldersgräns, 12 år.

 

Det är vad jag tycker. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kontroll

1: Bort med FM

 

2: Ha REP, ungefär om nån skriver ett inlägg som man håller med om så kan man trycka på "Agree" om man håller med. Då vid sidan av inlägget så står det vilka REP det inlägget har.

Dom olika REP är "Agree" "Disagree" "Dumb" "Funny" "Optimistic" "Late" "Archistic" (stavning) "Bad reading" "Bad spelling"

 

3: Åldersgräns, 12 år.

 

Det är vad jag tycker. :)

Håller med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anmälningsknappen

 

Anmälningsknappen bör förbättras.

Man får välja mellan olika kategorier som "spam", "finns redan en annan tråd", "fel forum".

 

Då man anmält ser man

 

"Detta inlägg har anmälts för spam"

 

Då slipper vi en massa inlägg som att "varför blev mitt inlägg anmält" och sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

360xbox.. jag hoppas du menar att det ska vara på svenska..

 

varför ska det vara åldergräns.. när du blev medlem var du också 11/12 år..

När jag blev medlem var jag 12, och jag menade om man är 12 och uppåt får man vara med.

Och ja, det ska vara på svenska. Men jag tog från Facepunch Studios, där är dom på engelska.

 

Men anledningen till åldersgräns är att det kommer vara mindre spam eller liknande.

 

Anmälningsknappen

 

Anmälningsknappen bör förbättras.

Man får välja mellan olika kategorier som "spam", "finns redan en annan tråd", "fel forum".

 

Då man anmält ser man

 

"Detta inlägg har anmälts för spam"

 

Då slipper vi en massa inlägg som att "varför blev mitt inlägg anmält" och sådant.

Det håller jag med om!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anmälningsknappen

 

Anmälningsknappen bör förbättras.

Man får välja mellan olika kategorier som "spam", "finns redan en annan tråd", "fel forum".

 

Då man anmält ser man

 

"Detta inlägg har anmälts för spam"

 

Då slipper vi en massa inlägg som att "varför blev mitt inlägg anmält" och sådant.

Fast, det är ju onödiga inlägg. Det borde gå under §3.9 alt. §3.2 ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...