Dave37 Skrivet 22 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Min familj har tagit vaccinet och 2 blev jävligt nere och fick huvudvärk och en blev dålig, blodsockerfall, illamående, orkeslöshet, svettades, sov hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Min familj har tagit vaccinet och 2 blev jävligt nere och fick huvudvärk och en blev dålig, blodsockerfall, illamående, orkeslöshet, svettades, sov hela dagen.Jag fick huvudvärk och feber av vaccinet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Svininfluensan: 12 Vaccinet: 0 Källa som stöttar båda påståenden? 1. SVT 2. Faktumet att det inte finns några bekräftade dödsfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Min familj har tagit vaccinet och 2 blev jävligt nere och fick huvudvärk och en blev dålig, blodsockerfall, illamående, orkeslöshet, svettades, sov hela dagen. Din familj måste ha dåligt immunförsvar :lol: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomtefar Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Min familj har tagit vaccinet och 2 blev jävligt nere och fick huvudvärk och en blev dålig, blodsockerfall, illamående, orkeslöshet, svettades, sov hela dagen. Din familj måste ha dåligt immunförsvar :lol: . precis som 75% av de andra som tagit vaccinet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 ofta såmånga? Hela min klass och mina föräldrar + syskon har tagit det och ingen har blivit sjuk av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Rullis kommer med lite statistik! Enjoy :) http://farm3.static.flickr.com/2603/405284...360b4c7fa_b.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 De som har dåligt immunförsvar blir sjukare av vaccinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Och de som är starkt allergiska mot ägg :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Rullis kommer med lite statistik! Enjoy :) http://farm3.static.flickr.com/2603/405284...360b4c7fa_b.jpg Det säger en hel del. det är ca 60 gånger så stor chans att du ramlar och dör än att du dör av svininfluensan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 (redigerat) såg på en löpsedel om någon som förlorat smak och lukt sinnen men jag vet inte hur mycket sanning det var i det, har själv tagit vaccin, bara ont i armen ett par dagar statistiken sa en hel del, runt 20 gånger fler som dött i trafiken än av svin influensan Redigerat 23 November 2009 av evokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 såg på en löpsedel om någon som förlorat smak och lukt sinnen men jag vet inte hur mycket sanning det var i det, har själv tagit vaccin, bara ont i armen ett par dagar statistiken sa en hel del, runt 20 gånger fler som dött i trafiken än av svin influensan inte så konstigt,jämför antal bilar med hur många som är sjuka i svininfluensan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.