Hoppa till innehåll

Ta Inte Vaccinet Mot Svininfluensan


Dave37
 Dela

Rekommendera inlägg

Har för mig att de som dött av svininfluensan inte heller var helt friska. Hursomhelst är det löjligt lite som dött efter både vaccinet och svininfluensan som jag påpekat tidigare.

Det finns ännu inga rapporterade dödsfall till följd av vaccinet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och det är fortfarande inte pga dödligheten man vaccinerar sig.

Har för mig att vi redan har gått igenom den här diskussionen flera gånger tidigare.

 

kan förresten tilläggas att den globala dödligheten den senaste månaden har legat på ungefär 0,046% om man använder siffror från nedanstående sida:

 

http://flutracker.rhizalabs.com/flu/month_gmap.html

 

Jag har ingen aning om det är jämförbart med. Men föga troligt en allvarlig sjukdom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen det med "Bada vs svininfluensan" Är bara patetiskt.

Kan du förklara? Statistiken visar tydligt att under de 300 dagarna var det 60 gånger så många som dog att att drunka än av svininfluensan. 60 gånger så många som dog av att ramla dessutom. Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste bara säga en sak till dom som tror att vaccinet är farligare en sjukdommen. Detta vaccin har faktiskt testats ut. Jag tror inte att de skulle rekommendera detta vaccin om det var farligare än sjukdommen.

Blasphemy! Flame him!

 

@ Rullis: Står det hur många som dött bevisligt av vaccinet på statistiken också? Skulle gärna vilja veta hur många som dött av vaccinet jämt emot svininfluensan.

:_

 

Jag TROR att Rullis är inne på det spåret att svininfluensan är så patetiskt ofarlig att det inte är nödvändigt att ta vaccinet, även om vaccinet nu är ännu mer ofarligt.

 

Jag anklagar inte Rullis för nått. Undrar bara om det står hur många som dött av vaccinet. Sen skrev jag till alla att jag skulle vilja veta hur många som dött av vaccinet gentemot svininfluensan. <_<

 

Jag säger inte att någon har dött i vaccinet, men det har några säkert gjort. Men då är fortfarande dödsorskane "svininfluensan" för du vet, "media bestämmer".

Och så säger jag även att det är inte ens värt att ta vaccinet för du får bara i din massa saker i kroppen som är onödiga. (Och då som vi säger, att svininfluensan igentligen inte är så farlig som media säger att den är.. som sagt "media bestämmer" > iallafall för dem som vill tro på dem, vilket är en jevla massa)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen det med "Bada vs svininfluensan" Är bara patetiskt.

Kan du förklara? Statistiken visar tydligt att under de 300 dagarna var det 60 gånger så många som dog att att drunka än av svininfluensan. 60 gånger så många som dog av att ramla dessutom.

 

Det är inte uppenbart. Det framgår inte hur dessa som har drunkat verkligen har drunknat. Om det var ute mitt i havet eller i en säker bassäng eller så i duschen. Jag kan lika gärna säga att det är 60 gånger farligare att ta ett bad i badkaret änd et är att gå ovaccinerad. Dessutom så gissar jag att det är betydligt fler som utsätter sig för risker att drunkna, t.ex. bada i öppet hav som inte är särskillt säker än det är som blivit smittad av svininflunensan.

 

Än en gång så är det inte vaccinets dödlighet som är problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså tare lugnt alla som kommer ta vacc , jag tog det för 7 dagar sen och inget har hänt:P

 

Kanske några biverkningar att man blir sjuk i 1-3 dag(ar).

 

men det är 1 av 10 sprutor att det händer eller att man får muskelvärkning i ett tag.

 

nästan halva klassen blev sjuk , jag fick lite muskelvärk i några minuter

 

Sen gick det bra ^^

 

det är 1 av mer än 100k sprutor att du kan dö nått sånt, det är bara om du har ett dåligt hjärta , om du har mellan ta den på högra sidan av armen.

Redigerat av PouyaShirin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...