Dezen Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Nu överväger jag nästan att gå tillbaka till att vaccinera mig, trots att jag inte längre behöver. Min syster nämnde något om att jag kanske kunde smitta morfar, som är väldigt svag just nu, och det vill jag verkligen inte.. Ah, äntligen någon som har en gnutta medmänsklighet :') Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Muskelsjuka Simon, 3, skickades svårt sjuk hem från Astrid Lindgrens barnsjukhus. Två dagar senare dog han i svininfluensa. Först är han muskelsjuk, sen dör han av "svininfluensa" - vad för är svininfluensa? det verkar bannemig vara cancer, hjärtsjukdom och allting nu. källa. http://www.expressen.se/Nyheter/1.1765853/...i-svininfluensa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 ser ut som om det är 5-3 till vaccinet då, stackars grabb. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Jag skiter i att ta vaccinet, och inte för att jag är rädd utan för att till och med svenska medecin eller vad dom heter sa att det KAN vara för starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Apelsinsaft KAN iofs också vara för starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 (redigerat) Jag ska ta vaccinet, för sprutor e kul :3 Närå. Men mina föräldrar har tagit det och eftersom de har gjort det och unga drabbas hårdare av H1N1 så får vi kids ta det med Redigerat 2 November 2009 av Volbla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Apelsinsaft KAN iofs också vara för starkt.Så får se nu, nu säger du att vaccinet är ofarligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 (redigerat) Så får se nu, nu säger du att vaccinet är ofarligt?hade det varit ofarligt hade inte 5 st dött av det, eller hur? Redigerat 2 November 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Så får se nu, nu säger du att vaccinet är ofarligt?hade det varit ofarligt hade inte 5 st dött av det, eller hur? Dom har sagt att alla rekommenderas att ta vaccinet för att det är svininfluensan i vaccinet men en mycket lindrigare version av den...Det vill säga att om man inte tar den så får man den riktiga influensan och den är mycket mycket värre än den som vaccinet har... Man kan dö av den om man är allergisk mot ägg, har utslag nyligen, har feber, är sjuk på nåt sätt... En varning till ALLA: Ta inte sprutan förrän ni är helt friska annars finns det en risk att det tråkiga händer.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Har vaccinerat mig nu. Mår bara bra. Dock fick jag en lapp EFTERÅT om ett tiotal olika biverkningar ^^ Men jag bryr mig inte facktiskt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Jag har tagit vaccinet idag och uppenbarligen dog jag :) Är inte ens öm där jag fick sprutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.