5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 har tagit sprutan jag nu också. Inte hänt något, inte öm eller något. (Dock kan ju man få feber om några dagar eller så.. vem vet..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Svininfluensan claims another victim. http://sydsvenskan.se/sverige/article56357...influensan.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Sista chansen för mig nu, ska jag ta det eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Fråga inte oss. Gör det du vill. Det är din hälsa, ditt ansvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Läste i sportbladet från i söndags att det var 13 år gammal snubbe som hade dött i svininfluensan nu också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 tog vaccinet idag, trodde på mycket värre biverkningar. än så länge bara lite öm i den muskeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Fråga inte oss. Gör det du vill. Det är din hälsa, ditt ansvar.källa? 5-4 till vaccinet iaf. verkar som om svininfluensan kanske kommer ikapp nu, lustigt att det börjar dö en "massa" nu så där plötsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Fråga inte oss. Gör det du vill. Det är din hälsa, ditt ansvar.källa? 5-4 till vaccinet iaf. verkar som om svininfluensan kanske kommer ikapp nu, lustigt att det börjar dö en "massa" nu så där plötsligt. Ja, väldigt lustigt *fniss*. Det är ju förutspått att svininfluensan ska dra igång på allvar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Fråga inte oss. Gör det du vill. Det är din hälsa, ditt ansvar. källa? 5-4 till vaccinet iaf. verkar som om svininfluensan kanske kommer ikapp nu, lustigt att det börjar dö en "massa" nu så där plötsligt. Ja, väldigt lustigt *fniss*. Det är ju förutspått att svininfluensan ska dra igång på allvar nu? Det värsta är ju inte första vågen, utan andra. (Citerar far min nu.) Man har ju på tidigare pandemier sett att det kommit två vågor, varav den andra är den värsta (Av en okänd anledning. Bör ju vara tvärtom iom förbättrat immunförsvar o.s.v.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Undrar om jag ska få nåt vaccin, med tanke på att jag inte går i någon ordentlig skola, men jag antar att jag borde få ändå. Har kompisar som tagit vaccinet, och de säger att man blir lite till mycket (varierar från person till person) i muskeln, men sen verkar det inte vara så mycket mer. Visst kan man få feber och så, men så är det ju med alla vaccin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snilleblixten Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Dödsfallen av vaccinet är snarare extremt nedtonat, det 5:te dödsfallet har inte ens rapporterats i massmedia. oavsett hur hypat det är så är det 5-2 till vaccinet. Helt rätt har du, vilket bekräftas här: http://theflucase.com/index.php?option=com...=64&lang=sv http://theflucase.com/index.php?option=com...105&lang=sv :( Apelsinsaft KAN iofs också vara för starkt. Unga drabbas hårdare? Den årliga säsongsinfluensan dödar fler ungdomar än vad svinisen dödar! Inte en enda ungdom har dött av svinisen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Jag tog vaccinet igår och nu har jag fått Feber, Huvudvärk, Och är väldigt stel i benen. Det måste ha med Vaccinet att göra eftersom hela min klass tog vaccinet, Mer än halva klassen var sjuk idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.