Hoppa till innehåll

Omröstning: Vem Vill Ha Wasd Tillbaka Som Moderator?


CookieMan

Rekommendera inlägg

Hursomhelst så ser det ut som om att det bara är medlemmar ur kattgruppen som vill ha dig tillbaka som mod.

Då förslår jag att du tittar igen.

 

Okej, ändrar mitt påstående då.

Men den större delen av medlemmar som vill ha honom tillbaka är medlemmar i Kattgruppen.

 

Det finns medlemmar på fuska.se som är medlemmar på fuska.nu och vise versa. Det som skiljer är att fuska.se är ett steg mer organiserat än vad fuska.nu är. Dem flesta på fuska.nu är inne på fuska.se och även vet vilka som är moderatorer. Vad tror du att fuska.nu's adminstratörer tänker när dem ser att en moderator från grannsidan fuska.se kommer och spammar med andra medlemmar från fuska.se (i detta fall ur kattgruppen)?

Jo antagligen så tror dem att "fuska.se admin" har den typen av "crew"

 

WASD borde ha tänkt innan han gjorde något, men allt man gör får konsekvenser, WASD blev avsatt och ska nu respektera admins beslut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 106
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Bara en liten parantes:

Vad hände med ministrarna som betedde sig olämpligt utanför tjänsten?

Enligt mig är det ganska dumt att jämföra en minister med en moderator på ett internetforum.

 

Och om anledningen till att WASD blev avsatt var att han betedde sig olämpligt på ett annat internetforum måste jag säga att det då var ett idiotiskt och ogenomtänkt beslut av admin.

 

Nej? En moderator är en offentlig person på ett internetforum, och en offentlig person ska vara en god förebild.

 

Jag ser fortfarande igen logik i det hela. Eftersom man är en "offentlig" person på ett litet internetforum betyder det inte att man är tvungen att sköta sig på andra sidor. Fast detta är ju vad jag tycker och du har all rätt att tycka annorlunda. Redigerat av FridayPanda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hursomhelst så ser det ut som om att det bara är medlemmar ur kattgruppen som vill ha dig tillbaka som mod.

 

Det är också flest från oztown som inte vill ha tillbaks mig, jag undrar ifall folk går ifrån den bilden de fått av mig som person eller om de går från hur jag egentligen var som mod.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hursomhelst så ser det ut som om att det bara är medlemmar ur kattgruppen som vill ha dig tillbaka som mod.

 

Det är också flest från oztown som inte vill ha tillbaks mig, jag undrar ifall folk går ifrån den bilden de fått av mig som person eller om de går från hur jag egentligen var som mod.

 

Ingen av oss som inte vill ha tillbaks dig har väll påpekat att du var dålig som mod? Utan bara att misstaget du gjorde för att bli "avsatt" var tillräckligt för att just få dig det.

Redigerat av TheUnnamed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Det är fortfarande admin som kan se om han är lämplig etc. och inte några P10 i en tråd.

Sen om WASD inte vill vara mod så är det lika bra att ge upp.

Ja? Men om han har medlemmarnas stöd så är det större chans att han låter WASD bli mod igen, det måste du ju inse själv.

 

Off-topic:

 

Det är kul hur det alltid verkar bildas en diskussion med Oztown vs. Kattgruppen. Det verkar orelevant vad det egentligen handlar om.

Eller hur, varför ska folk alltid dra in KG och Oztown, blanda inte in det i sådanahär diskussioner, det är HELT irrelevant och har inget med saken att göra alls.

 

"Hursomhelst så ser det ut som om att det bara är medlemmar ur kattgruppen som vill ha dig tillbaka som mod."

Vad i helvete har det med saken och göra och vad fan spelar det för roll om det är många medlemmar från ett gruppforum!? Det är HELT irrelevant och har inte ett skit med saken att göra.

 

F.ö. är det jävligt svårt att veta vad WASD gjorde på andra sidor, och om man inte vet det utan att han bara finns där så tycker jag att det är fel att vidta åtgärder då man inte har bevis för vad han gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är väl väldigt relevant hur han beter sig på andra forum, beter man sig som ett rövhål där och alla vet att man är mod på fuska.se så blire bad reputaion

admin vill ha seriösa moderatorer som kan bete sig överallt och vara en bra förebild för medlemmarna. Gäller andra sidor också. Håller med admins beslut.

 

Däremot har jag tyckt att WASD gjort ett bra jobb som moderator innan detta, tycker det är lite synd det som hänt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Off-topic:

 

Det är kul hur det alltid verkar bildas en diskussion med Oztown vs. Kattgruppen. Det verkar orelevant vad det egentligen handlar om.

Eller hur, varför ska folk alltid dra in KG och Oztown, blanda inte in det i sådanahär diskussioner, det är HELT irrelevant och har inget med saken att göra alls.

 

"Hursomhelst så ser det ut som om att det bara är medlemmar ur kattgruppen som vill ha dig tillbaka som mod."

Vad i helvete har det med saken och göra och vad fan spelar det för roll om det är många medlemmar från ett gruppforum!? Det är HELT irrelevant och har inte ett skit med saken att göra.

 

F.ö. är det jävligt svårt att veta vad WASD gjorde på andra sidor, och om man inte vet det utan att han bara finns där så tycker jag att det är fel att vidta åtgärder då man inte har bevis för vad han gjort.

 

Men nu så finns det ju bevis på att han har gjort något, samt att han själv erkänt det. Så jag vet inte vart du vill komma med ditt prat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Men nu så finns det ju bevis på att han har gjort något, samt att han själv erkänt det. Så jag vet inte vart du vill komma med ditt prat.

Finns inga som helst bevis på att just han skulle gjort något, har han erkänt så är det en annan sak.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...