Gäst Cakeguy Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Jag tycker att WASD ska vara mod. Skriv med mig på listan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 tycker han inte förtjänade att bli kickad som mod, men om han själv tyckte att det var skönt så röstar jag blankt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Jovisst var WASD en bra moderator men det är admin som gör besluten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Jag antar att det finns en anledning till att han blev avsatt?Ja, men det ända som jag har hört är att han har som vissa säger "snokat" i något speciellt gruppforum. Han har även erkänt det i en annan tråd och bett om ursäkt. Någon dag senare blev han av med Moderatorplatsen! Edit: Crazyshit med på listan! Nej, han blev inte avsatt för att ha "snokat" runt i olika gruppforum.Hans avsättning hade en god orsak. Det han gjorde ska ingen crewmedlem göra på ett respekterad sida. Det är dock upp till han om han vill berätta varför han blev avsatt. Men det var inte att ha "snokat" runt i olika gruppforum som sagt. Hursomhelst tänker inte jag lägga mig på någon sida av Ja eller Nej. Jag respekterar admins beslut och jag respekterar avgångna moderatorer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Jag besökte fuska.nu och betedde mig oseriöst så överreagerade dom och kontaktade admin som också överreagerade och avsatte mig :) Men det spelar ingen roll, skönt att slippa som sagt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Från vad jag har hört så tycker jag knappast att varken de eller admin överreagerade. Men det är väl upp till WASD om han vill berätta. Nej, jag tycker inte att WASD skall vara moderator. Dels för att han gick över gränsen i vad en crewmedlem (eller någon medlem egentligen) bör göra, och dels för att han inte vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Nej, enough said. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 18 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Okej, jag kommer inte att uppdatera listan mer pga att WASD inte vill vara mod mer. Någon Mod kan låsa tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 sen så är det rätt så stor skillnad mellan det han verkar egentligen gjort än vad alla tror och trodde. Tycker det är rätt av admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Det finns andra som jag heller skulle se som moderator än att ta tillbaka wasd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Hans avsättning hade en god orsak. Det han gjorde ska ingen crewmedlem göra på ett respekterad sida. Det är dock upp till han om han vill berätta varför han blev avsatt. Men det var inte att ha "snokat" runt i olika gruppforum som sagt. Själv tycker jag inte att Admin ska leka pappa polis eller polispappa för någon på forumet. vad WASD gjorde på ett ANNAT forum kan knappast spela någon roll. det är som om admin skulle ge alla en varning för att de laddar ner. admin ska hålla sig till sitt forum och inte straffa medlemmar för att de gör olämpliga saker på andra sidor. och ja jag vet vad som hände, bra mycket bättre än du eller någon annan som skulle vilja klaga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Bara en liten parantes: Vad hände med ministrarna som betedde sig olämpligt utanför tjänsten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg