Hoppa till innehåll

Omröstning: Vem Vill Ha Wasd Tillbaka Som Moderator?

CookieMan

Rekommendera inlägg

• Svar 106
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Varför i helvete ska man bli avsatt som moderator om man besöker fuska.nu?

Så verkligen ingen moderator här på fuska.se har varit inne på den sidan? Haha.

Jag tror du läste lite fel det gällde en spamattack mot sidan, gosh.

Inte riktigt... Bara lite mjuk trolling hit o dit.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Inte riktigt... Bara lite mjuk trolling hit o dit.

Ja, "spamattack" är nog det sista det skulle vara.

Vad är egentligen Trolling? Har typ fattat att det e typ onödiga frågor/trådar? Men exakt vad?
Urban Dictionary om trolling:

"Being a prick on the internet because you can. Typically unleashing one or more cynical or sarcastic remarks on an innocent by-stander, because it's the internet and, hey, you can."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst autonomus

Internet är både laglöst och inget man ska ta seriöst. Det är en stor skillnad på en moderator på ett forum som trollar(eller vad han nu gjorde) en annan sajt och en högt uppsatt chef i ett företag som klottrar ner väggar på fastigheter som tillhör ett annat företag.

Personligen så skulle jag fullständigt skita i vad mina medlemmar eller moderatorer gör på andra sidor, så länge de inte var partners eller sidor som jag bryr mig om. Det finns som sagt inga lagar på internet, och det finns inte heller någon "moral".

Admin vill att personalen här skall beté sig, okej, men jag tycker inte att man ska sparka moderatorer som skött sig jobb utomordentligt(utav vad jag hört) för något som beskrivs som svag trolling.

Jag tycker att ämnet kan debatteras, och det skulle glädja mig om admin skulle skriva en rad eller två från sin synpunkt. Eftersom WASD själv inte vill vara mod längre så tycker jag att ämnet kan döpas om till "Var det rätt att kicka WASD från sin moderatorplats?" eller dylikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst autonomus

Nej: WASD ska ej vara moderator!

Kan vi inte sluta med det där "nej han ska inte vara moderator" och istället säga sin åsikt samt varför man tycker så, annars blir det riktigt jävla enformigt och admin kan inte använda det här som feedback i framtida situationer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror du läste lite fel det gällde en spamattack mot sidan, gosh.

WASD har varken trollat eller spammat fuska.nu. det kan jag garantera. eftersom det är ett forum så kan ni ju alltid gå dit och se efter för er själva.

mm, jag har inte sett WASD spamma fuska.nu! Var fick ni det ifrån? Vad jag vet är det inte det som hände!

EDIT: Jag fattar inte vad trollning är! Kan någon berätta?

Redigerat av CookieMan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

trolla är när du låtsas vara någon annan eller speciell typ av person. vanliga favoriter är att vara n00big, politisk extremist, invandrare med alla tillhörande fördommar (no offence). detta gör man för det enkla nöjet att jävlas med folk och få dem förbannade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...