DarknessSky Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Jag ansöker! Positivt: Bra grammatik. Vissa stavfel. Aktiv. Negativt: Jag är 10 år Kommer inte på så mycket annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Jag ansöker! Positivt: Bra grammatik. Vissa stavfel. Aktiv. Negativt: Jag är 10 år Kommer inte på så mycket annat Om detta skulle vara din "application" så kan du väll använda punkt efter varje mening när du säger att du är bra på grammatik! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Jag ansöker! Positivt: Bra grammatik. Vissa stavfel. Aktiv. Negativt: Jag är 10 år Kommer inte på så mycket annat Om detta skulle vara din "application" så kan du väll använda punkt efter varje mening när du säger att du är bra på grammatik! ;) Inlägget var kopierat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KristofferA Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 ja ansöker ja tyker att jag har bra kun skaper och hyffsad svenska jag hopas att jag blir det föresten stavas det vel skriv bent o inte skrivbent? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 ja ansöker ja tyker att jag har bra kun skaper och hyffsad svenska jag hopas att jag blir det föresten stavas det vel skriv bent o inte skrivbent? :o Nej, det stavas inte så! Lol, kom på en sak som var rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Blir det inte bättre om ni tar och frågar bra skribenter som redan skriver aktivt, istället för att fråga efter personer som förmodligen kommer att tröttna efter några veckor ur denna tråd? Det skulle nog blir bättre enligt mig. Mods väljs ju inte genom en tråd, bara för att de är först, de förtjänar det. Många som skrivit här förtjänar inte att få skribentbricka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Blir det inte bättre om ni tar och frågar bra skribenter som redan skriver aktivt, istället för att fråga efter personer som förmodligen kommer att tröttna efter några veckor ur denna tråd? Det skulle nog blir bättre enligt mig. Mods väljs ju inte genom en tråd, bara för att de är först, de förtjänar det. Många som skrivit här förtjänar inte att få skribentbricka. Vänta nu lite, förstår dig inte riktigt. Det finns ju inga skribenter på sidan så jag förstår inte din mening: "Blir det inte bättre om ni tar och frågar bra skribenter"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Blir det inte bättre om ni tar och frågar bra skribenter som redan skriver aktivt, istället för att fråga efter personer som förmodligen kommer att tröttna efter några veckor ur denna tråd? Det skulle nog blir bättre enligt mig. Mods väljs ju inte genom en tråd, bara för att de är först, de förtjänar det. Många som skrivit här förtjänar inte att få skribentbricka. Vänta nu lite, förstår dig inte riktigt. Det finns ju inga skribenter på sidan så jag förstår inte din mening: "Blir det inte bättre om ni tar och frågar bra skribenter"? Alltså, personer som aktivt skickar in nyheter, fusk, tips osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Blir det inte bättre om ni tar och frågar bra skribenter som redan skriver aktivt, istället för att fråga efter personer som förmodligen kommer att tröttna efter några veckor ur denna tråd? Det skulle nog blir bättre enligt mig. Mods väljs ju inte genom en tråd, bara för att de är först, de förtjänar det. Många som skrivit här förtjänar inte att få skribentbricka. Vänta nu lite, förstår dig inte riktigt. Det finns ju inga skribenter på sidan så jag förstår inte din mening: "Blir det inte bättre om ni tar och frågar bra skribenter"? Alltså, personer som aktivt skickar in nyheter, fusk, tips osv. Det betyder ju inte att de kommer bli skribenter? Att vara skribent och nyhetsansvarig är två helt olika arbeten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 (redigerat) Låter väldigt intressant, har inte bästa betyg i svenska men jag kan iaf stava LITE OM MIG: Allmänt: Heter Milliam, 13 år, är inte aktiv på något annat forum just nu, har inte varit inne på fuska på länge men tänkte börja igen. (varit medlem när jag var 11, mycket oseriösta/dåligt skrivna meddelanden) tidigare erfarenheter: Har varit moderator på ett forum innan och har varit chef för nyhetsbrev på ett annat spel forum (under de senaste året) Varför jag skulle passa som skribenter: Jag har inget annat för mig på fritiden utan att skate och skolan. Skönt att kunna skryta för vänner att man är skribent på ett stort forum ;) Som sagt har mycket tid kvar på min fritid och kan vara inne på forumet ofta. Redigerat 25 Mars 2010 av milliamfh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Blir det inte bättre om ni tar och frågar bra skribenter som redan skriver aktivt, istället för att fråga efter personer som förmodligen kommer att tröttna efter några veckor ur denna tråd? Det skulle nog blir bättre enligt mig. Mods väljs ju inte genom en tråd, bara för att de är först, de förtjänar det. Många som skrivit här förtjänar inte att få skribentbricka.Det är inte som att de 10 första som skriver kommer väljas direkt så jag förstår inte vad du menar med "bara för att de är först". Du kommer inte direkt ha mindre chans att väljas bara för att du skriver senare. Sen kanske det också finns folk som inte skriver mycket nu men gärna skulle vilja bli skribent ändå. Jag tror själva syftet med skribent-idén är att öka intresset för att skriva, att bara välja folk som skriver mycket nu hjälper inte. Förtjänar man inte att få en "skribentbricka" så får man det helt enkelt inte. Det är inte särskillt svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 (redigerat) Edit. Redigerat 26 Mars 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.