Hoppa till innehåll

Nyheter Gällande Grupper


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Tycker det är en bra förbättring, det är i alla forum man har möjlighet och skapa ett eget gruppforum som man kan bestämma vem man vill ha med, eller kanske vill folk ha en segare webbserver på fuska.se då

man måste vänta cirka 15 sekunder när man trycker på svara knappen.

 

Sen så är det skönt då det är mindre chans att grupper som meningslösa Imba startas.

Är det bara jag eller var det där inlägget sammelsurium? Skulle uteblivandet av gratisgrupper leda till en segare webbserver? :wacko:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

meh! Det har blivit översvämning av gruppforum....

 

Sen så är det skönt då det är mindre chans att grupper som meningslösa Imba startas.

ÖH! Imba borde vara den enda spamgruppen, vad är meningen med mer än en?

Meningslös är raka motsatsen, har du sett dom överflödiga trådarna som fyller forumet? Folk blir glada av det ju... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det är en bra förbättring, det är i alla forum man har möjlighet och skapa ett eget gruppforum som man kan bestämma vem man vill ha med, eller kanske vill folk ha en segare webbserver på fuska.se då

man måste vänta cirka 15 sekunder när man trycker på svara knappen.

 

Sen så är det skönt då det är mindre chans att grupper som meningslösa Imba startas.

Är det bara jag eller var det där inlägget sammelsurium? Skulle uteblivandet av gratisgrupper leda till en segare webbserver? :wacko:

 

I lol'd.

 

 

On topic, tycker att detta som ni kom fram till, flikar eller vad ni ville ha, låter finemang.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det är en bra förbättring, det är i alla forum man har möjlighet och skapa ett eget gruppforum som man kan bestämma vem man vill ha med, eller kanske vill folk ha en segare webbserver på fuska.se då

man måste vänta cirka 15 sekunder när man trycker på svara knappen.

 

Sen så är det skönt då det är mindre chans att grupper som meningslösa Imba startas.

Är det bara jag eller var det där inlägget sammelsurium? Skulle uteblivandet av gratisgrupper leda till en segare webbserver? :wacko:

 

Utan pengar för admin så är det mindre chans att intäkterna täcker kostnaderna för en bra och stabil webbserver.

Zaaalza, ett gruppforum där man hackar på medlemmar hela tiden som t.ex Darklight/Member, verkligen full mening i det?

Redigerat av Ryssfemma
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snälla, ta bort gratisgrupperna! Kolla bara på sidan där man ser alla grupper!

 

Jag hade tänkt betala för en ny grupp, men så länge det ser ut så här så tror jag att jag avstår. Det blir alldeles för svårt att locka medlemmar!

Håller verkligen med!

 

Det är liksom ingen ide att uppgradera till ''riktig'' grupp om det kommer vara 20 gratis grupper för medlemmarna kommer inte vara lika intresserade över att joina.

 

+1

Jag håller verkligen med! Först trodde jag (dumt nog) att detta skulle kunna bli en kul idé, men går man till gruppsidan så ser man en tjugotal helt oseriösa grupper. Det har gått för långt, och admin verkar vara för dum för att förstå. Fangrupper hit, och vafansomhelst dit. Jag skapade en ganska oseriös grupp, det får jag erkänna. Men nu har det spårat ur. Om alla på Fuska helt plötsligt vill skapa en grupp, ja fan då har vi flera tusen gratisgrupper om vadfansomhelst.

 

Snälla admin, åtgärda detta!

 

Lol.

Har det gått för långt? Han startade ju det nya systemet för mindre än 2 dagar sen... Vänta 1-2 månader och se sen hur det ser ut. Inte alls säkert att alla kommer att förlänga sin grupp.

 

Han är inte heller för dum för att förstå. Han har själv sagt att han ska se över hur detta funka efter några månader. Funkar det inte så kommer han ändra system har han ju sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Utan pengar för admin så är det mindre chans att intäkterna täcker kostnaderna för en bra och stabil webbserver.

Jag tror inte att fuska ligger i en sådan djup ekonomisk kris, admin får intäkter från andra håll också för att driva sidan. och det är heller inget argument till varför man skulle designa ett dåligt system när man kan göra ett bra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Utan pengar för admin så är det mindre chans att intäkterna täcker kostnaderna för en bra och stabil webbserver.

Jag tror inte att fuska ligger i en sådan djup ekonomisk kris, admin får intäkter från andra håll också för att driva sidan. och det är heller inget argument till varför man skulle designa ett dåligt system när man kan göra ett bra.

 

Reklamintäkter räcker inte då jag knappast tror att folk klickar sig vidare ofta, sen är det inget fel att känna en hacka på det man gjort också, fuska har funnits i mer än 10 år så admin vet nog vad som är bäst och fel

för att hemsidan ska funka bra och för sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Utan pengar för admin så är det mindre chans att intäkterna täcker kostnaderna för en bra och stabil webbserver.

Jag tror inte att fuska ligger i en sådan djup ekonomisk kris, admin får intäkter från andra håll också för att driva sidan. och det är heller inget argument till varför man skulle designa ett dåligt system när man kan göra ett bra.

 

Det finns miljontals andra forum ute på nätet, testa något nytt istället för att hacka på admin och/eller hans arbete.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Reklamintäkter räcker inte då jag knappast tror att folk klickar sig vidare ofta, sen är det inget fel att känna en hacka på det man gjort också, fuska har funnits i mer än 10 år så admin vet nog vad som är bäst och fel

för att hemsidan ska funka bra och för sig själv.

1. Admin tjänar pengar på fler sätt än den typ av reklamintäkter du nämner.

2. fuska har funnits sen 2003, det blir ~ 7 år. (jag har varit här i 4 år, alltså över 50% av tiden)

 

Det finns miljontals andra forum ute på nätet, testa något nytt istället för att hacka på admin och/eller hans arbete.
Hur många gånger måste man behöva säga det!? bara för att man inte tycker något är bra betyder det inte att man måste bli sur och sticka till något annat forum som nån jävla member. om du läser mina andra inlägg i denna tråden så hittar du antagligen lite förslag på lösningar samt motiveringar till dessa.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns miljontals andra forum ute på nätet, testa något nytt istället för att hacka på admin och/eller hans arbete.

Hur många gånger måste man behöva säga det!? bara för att man inte tycker något är bra betyder det inte att man måste bli sur och sticka till något annat forum som nån jävla member. om du läser mina andra inlägg i denna tråden så hittar du antagligen lite förslag på lösningar samt motiveringar till dessa.

 

Dom flesta av oss (5%?...) har vart här över 3-4 år.

Jag själv registrerade mig tidiga 2005, och har sett en del idiotiska men ändå en hel del smarta beslut av vår käre herre.

Men denna.. denna slår ribban..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...